Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
dat zou ik ook wel graag willen weten. want voorlopig staat de kinderstoel voorin en zit mijn lief vrouwtje achterin.. daar moet toch is verandering in komen.
Dan is de sensor stuk denk ik..want als ik het draadje tegen een heet gedeelte van de motor houd gaat het metertje opeens heel hoog.
Je kan ook op google, als de pagina in een vreemde taal is, kiezen voor de optie “vertalen”. succes
Dank u voor de gedetailleerde uitleg dat scheelt een dag zoeken en zo draai ik er niet de verkeerde schroeven uit. De reden dat ik tempmeter wil vervangen is dat deze maar nauwelijks uit zijn blauwe zone komt tewijl na een kwartiertje rijden de motor en radiator toch al goed warm zijn. Ik dacht dus..metertje stuk.
vandaag omstreeks 20u een donkergroene kadett c coupe gespot op Pasbrug (nekkerspoel) in Mechelen.
ik heb er ook nog enkele gevonden…
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.uswith ImageShack.us
..en gisteren draaide de motor terug driehoekig..maar ik heb de boosdoender gevonden. Zo’n 1.6N rijd veel vlotter dan ik dacht. Hierbij een foto van de boosdoender.. Ik weet niet echt waartoe het dient of hoe het heet maar het zat los en heb het weer vast gemaakt, ik hoop dat het benzineverbruik nu ook iets beter is want ik heb maar 235 KM gereden met de laatste bak…
Uploaded with ImageShack.us
STATE OF THE NATION – FAD GADGET
heb de bougies vervangen en de bougiekabels en dat is al veel beter..
benzine met lood word al meer dan 10 jaar niet meer verkocht en de ascona heeft sindsdien nog 6000km gereden dus de benzine die er nog in zat was loodvrij.
ik heb de bougie’s er eens uitgehaald en die waren zwart (roet) aan de electrode.
wel, toen ik super98 getankt had merkte ik na een minuutje of 5 dat de auto sputterde bij het acceleren en bleef niet mooi stationair draaien (sputteren en dan stilvallen). dat had hij nog nooit gehad (met euro95)
Dat weet ik dan ook weer..mijn ascona is dus een belg. Maar wat ik dan zo vreemd vind is dat onze buurman vroeger (30j geleden) een record e1 reed in net dezelfde kleur blauw en na een jaar of 5 was de lak op het dak en het kofferdeksel helemaal mat….mijn vader zei toen dat dat kwam door de lak van DUPONT… Nu, de mijne heeft dat na 29j nog steeds niet. Hoe komt dat dan?
Ok thanx, ga ik straks proberen..
hebben we het dan over de fusee van de onderste draagarm? En moet je daar dan boven op gaan kloppen? Gaat de schroefdraad niet stuk dan?? Kheb het n keer los gehad, moer maat 24 eraf, stabilatorbar los en alles zat nog vast…. Harder kloppen??? Een how to do met foto’s zou verlichting brengen.
Uploaded with ImageShack.us
ik heb ook een duitse, 1ste inverkeersstelling januari 1981, in belgie vanaf nieuw. maar Russelheim staat er wel niet bij..
Uplo[IMG=http://a.imageshack.us/img36/2556/dsc07573k.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.usaded with ImageShack.us
Ben vandaag gaan tanken, euro95 en NIET super98 want dat blijkt niet goed voor mijn 1.6N Met super98 draait hij slecht stationair en met euro95 geen probleem. Blijkt dat een N-motor vroeger reed op normale benzine van 92 octaan…wist ik niet..nu wel
hier een betere foto van het interieur.
Uploaded with ImageShack.us
Hier is een betere foto van het interieur.
Uploaded with ImageShack.us
ik zoek nog wel zo’n bovenste radiatorslang want de mijne is stuk en heb moeten improviseren…werkt wel maar ziet er niet uit.
Uploaded with ImageShack.us. Radiator nieuw want de oude lekte..weer prima nu:P
1.6N..
Ik dacht dat als ik dat in één post deed kleinere foto’s had..
-
AuteurBerichten