Zonnescherm Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Zonnescherm Insignia

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230306
    Co-pel
      Lid sinds:
      17 December 2010

      Even voorstellen, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een Insignia besteld en wacht nu in spanning af. Ik heb een vraag over een originele Opel accessoire waar de dealer nog geen antwoord op kon geven. Ik heb besteld het zonnescherm voor tegen de achterruit voor de sedan. Nu zie ik op de aftermarket dat dit scherm in feite uit 2 delen bestaat met in het midden een lelijke naad.

      De dealer kon mij niet met 100% zekerheid zeggen of het scherm voor de Insignia sedan uit 1 deel bestaat. Heeft iemand een idee? Op de site lijkt het dat het 1 scherm is maar de foto is heel onduidelijk. Heeft iemand toevallig meer info?

      Voor de liefhebber, dit heb ik in bestelling staan: Carbon Flash 130 pk cdti Cosmo, met Executive pakket, Infinity sound pakket en een elektrisch schuifdak op de 18 inch sportvelgen :)

      #17786491
      Co-pel
        Lid sinds:
        17 December 2010

        Helaas van niemand reactie ontvangen, maar ik ben er inmiddels uit. Er bestaat geen zonnescherm van Opel zelf dat uit 1 deel bestaat. Kortom even naar Brezan gegaan en een rolgordijn van 16 euri gehaald dat perfect passend is (breedte 100 cm).

        Als het goed is wordt mijn auto aankomende dinsdag gefabriceerd, dus nu afwachten wanneer het telefoontje van de dealer komt…

        #17786492
        Opel4all
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 August 2006

          [rquote=1854666&tid=139503&author=Co-pel]Helaas van niemand reactie ontvangen, maar ik ben er inmiddels uit. Er bestaat geen zonnescherm van Opel zelf dat uit 1 deel bestaat. Kortom even naar Brezan gegaan en een rolgordijn van 16 euri gehaald dat perfect passend is (breedte 100 cm).

          Als het goed is wordt mijn auto aankomende dinsdag gefabriceerd, dus nu afwachten wanneer het telefoontje van de dealer komt…[/rquote]

          Hallo,

          Wel een beetje laat van mij, maar ik heb er zelf één gemaakt :D ;)

          http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=119991

          Groetjes, Joche

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.