Zonde zeg! Iemand van hier?

Forumindex Forums Modellen Kadett Zonde zeg! Iemand van hier?

  • Dit onderwerp is leeg.
12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
  • Auteur
    Berichten
  • #17889452
    Fl0pke
      Lid sinds:
      6 March 2009

      @Vinci wrote:

      @pipo wrote:

      mm ander dakje er op ruitje er in en rijden maar

      Hah, jij wel ja! :vertag

      Kijk regelmatig nog met grote bewondering naar de foto’s van de CQP!

      Die heb ik vandaag in het echt mogen bewonderen!

      Wat een vakwerk! Dit niets voor erbij? Haha!

      Wel zonde van de kadett en erg lullig voor de eigenaar :(

      #17889453
      bouke_gsi
        Lid sinds:
        2 January 2012

        men kadettje.. raar verhaal kan ik beter uitleggen in persoon ;)

        #17889454
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          brand los zou ik zeggen

          wat is er met de dett gebeurd gesloopt??
          hersteld???

          #17889455
          Vinci
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 August 2009

            Het hele verhaal is misschien wat veel, maar nu weten we inderdaad nog niks…. :wtf

            #17889456
            Fearless
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 January 2005

              Asosiaal dat die fotolui het kenteken niet even wegblurren….
              Een ander maakt een foto van jou auto openbaar, ongevraagt….Heb dan ook het fatsoen om hem weg te blurren.

              #17889457
              bouke_gsi
                Lid sinds:
                2 January 2012

                ik heb toen de kadett heel lang moeten laten staan ergens op een opslag van de verzekering. ivm met schade aan die paal en omdat der een andere partij bij was die gevonden moest worden. de sleep kosten moesten betaalt worden en dat verkeersbord. na heel lang wachten aangifte politie enz. enz. kon ik na 3 weken eindelijk mijn spullen eens uit de wagen halen. bleek nou stond die bij een of andere apart afgebakend grasveld tussen allemaal andere wagens die schade hadden hij stond in zulk hoog gras dat het gewoon tegen de bodem aan kwam. jullie weten net zo goed als ik dat als een auto lang op gras staat dat de bodem dan een soort van week wordt dus ik hield men hart als vast. 4 maand later eindelijk bericht de paal was betaald eveneens de berger die gast die ons had ingehaald was wel gevonden maar kon niet aansprakelijk gesleld worden omdat hij geen schade had . toen stond ik voor de keuze een rechtszaak aan spannen die ik waarschijnlijk ging verliezen volgens 3 verschillende advocaten of gewoon men verlies nemen en die gast us terug pakken. ik heb men verlies genomen en moet desbetreffendee persoon nog steeds vinden.maar de kadett ik kreeg hem toen eindelijk na 4 maanden weer terug had eerst de hoop dat de motor het nog dee maar daar zat een gat in van wel 50 cm geen probleem altijd een nieuwe motor te vinden. ik had stalling gevonden en de slijptollen lagen klaar voor een nieuw dak. maar ik kneep men hart al vast toen ik de auto voor het eerst zag na het ongeluk toen die op dat gras stond want ja onze geliefde kadettjes roesten wel. we waren bezig met demonteren van de boel in het begin viel het reuze mee totdat we de auto begonnen op de krikken elke cm van de dorpels waren weg hij had nergens meer hou vast toen eerst eens verder getikt tot aan de wielophanging voor en bij de bij rijder en bestuurder zen voetplekken moest gelast worden. het kwam der op neer der moest en nieuwe bodem in nieuw dak en 2 nieuwe achterschermen. het was gewoon niks meer en met echt tranen in men hart hebben we der afgehaald wat nog van waarde was en redbaar was en de rest wat ik niet wou bewaren is naar een autocrosser gegaan voor onderdelen als plaatwerk motor steunen stuur stokjes enz enz. ik heb der alles maar dan ook alles aan gedaan om mijn eerste kadettje op de weg te houden. maar het mocht niet zo wezen.vraag me nog steeds af of dat gelukt zou zijn om der een nieuw dak op te lassen als ik hem gelijk thuis had gekregen. heb nog gezien hoe ze hem hebben verplet bij de oud ijzer boer geloof me dat gaat diep door je heen als je zo je eerste wagen ziet weggaan.. heb der genoeg tranen omgelaten ben blij dat ik weer een nieuwe kadett heb.
                greetz bouke

                #17889458
                kadett4x4
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 July 2004

                  zoiets is altijd klote, maar je hebt er zelf niks aan overgehouden.
                  het is weer een kadett minder, maar daar zijn er meer van.
                  jij bent het enigste exemplaar.
                  als je kadett in 4 maanden tijd zo is gaan rotten, is hij al slecht geweest.
                  ken er meerdere die zo al veel langer staan, en die zijn ook niet rot.
                  al met al, is dit toch klote.
                  ik wens je veel plezier met je nieuwe kadett, en een schadevrije toekomst.

                  groeten.

                  #17889459
                  teungts
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    6 July 2004

                    wel balen idd. ook wel knap dat je de moeite hebt genomen om hem te reapareren. maar je rijdt nu in een ander kadett???

                    #17889460
                    gsi-maffia
                      Lid sinds:
                      15 December 2006

                      Als ik zijn woonplaats zo zie, dan denk ik dat ie die Aubergine GSI V6 heeft gekocht van de Boer. Ook gezien zijn onderschrift ;)

                      Die heeft op MP gestaan voor niet teveel, wel met enkele gebreken

                      #17889461
                      Vinci
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 August 2009

                        Wat een verhaal! Ja ik ken het, heb zo iets ook al een keer gehad, gelukkig met een auto die me niet zo veel waard was…

                        Maar nu weer een Kadettje V6 dus? Dik!

                        #17889462
                        bouke_gsi
                          Lid sinds:
                          2 January 2012

                          hij was erg hard toen ik um kocht aleen bijde wielraden moesten der op nieuw in bodem dorpels enz waren kneiter hard.
                          heb het geprobeerd om um van de crosserij te redden maar niet gelukt;) inderdaat weer een dikke kadett!ben der ook extreem blij mee.
                          haha is men woonplaats bekend dan:P? ja tis die paarse van marktplaats erg rommilig maar daar gaan we van alles aan doen om dat netjes te maken! :thumb
                          greetz!

                          #17889463
                          teungts
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            6 July 2004

                            woon in het dorp naast je, maar had nog niet weer een kadett zien rijden vandaar. heb je oude kadett wel vaak gespot. bij de poiz en bij de shell in twijzel

                          12 berichten aan het bekijken - 26 tot 37 (van in totaal 37)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.