Zoektocht Antennevoet Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Zoektocht Antennevoet Astra G

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361312
    Desert Eagle
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 September 2014

      Goedenavond,

      Ik zoek een antennevoet van een Astra G uit 2000 (F48_,F08).

      ik zoek al een hele tijd naar deze antennevoet met ruitensproeier, alleen kan deze niet vinden. Ik hoop dat jullie weten waar ik deze kan krijgen.

      bvd.

      :dank-u:

      #18361328
      Speedswitch
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 June 2015

        Die zijn lastig te vinden inderdaad. Ik zou gewoon eens wat sloperijen afbellen, de Astratjes van die leeftijd gaan inmiddels met bosjes tegelijk richting de sloop dus er moet er haast wel eentje in de buurt staan.

        #18361392
        aapje1963
        Deelnemer
          Lid sinds:
          28 July 2006
          #18361393
          Desert Eagle
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 September 2014

            Speedswitch,

            klopt, nergens te vinden inderdaad, maar ik probeer de dealer te mijden. Ik heb het nog niet nagevraagd, maar ik gok dat ze de hoofdprijs vragen. Maar bedankt voor je antwoord in ieder geval.

             

            Aapje1963,

            deze heb ik ook gezien, alleen voor zover ik zie, zit er geen aansluting voor je ruitensproeier. En die zoek ik wel. Maar ook bedankt voor je reactie!

            :good-job:

            #18361394
            aapje1963
            Deelnemer
              Lid sinds:
              28 July 2006

              [quote quote=18361393]Speedswitch, klopt, nergens te vinden inderdaad, maar ik probeer de dealer te mijden. Ik heb het nog niet nagevraagd, maar ik gok dat ze de hoofdprijs vragen. Maar bedankt voor je antwoord in ieder geval. Aapje1963, deze heb ik ook gezien, alleen voor zover ik zie, zit er geen aansluting voor je ruitensproeier. En die zoek ik wel. Maar ook bedankt voor je reactie! :good-job:[/quote]

               

              Hoi scrol in de advertentie eens naar beneden daar staat dit

               

              Screenshot_20181026-141438

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.