zoek ook een monteur…………..

Forumindex Forums Modellen Astra zoek ook een monteur…………..

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220130
    Annette1968
      Lid sinds:
      17 April 2010

      Na verhuisd te zijn van Amsterdam naar Assen, zag ik uiteindelijk toch het nut ervan in om toch maar eens een rijbewijs te gaan halen op mijn 42ste.
      Na les gehad te hebben in een Opel Astra, ook maar een Opel Astra aangeschaft. Eéntje uit 1994. Een tailgate met een 1.8 injectie motor. Een automaatje. Absoluut een supersterke auto. Paaltjes en zo zijn geen match voor deze tank op 4 wielen. Ik heb hem nu een jaar en ik ben enorm gehecht aan hem. Maar ja, als je 16 jaar oud bent als auto, heb je natuurlijk wel eens een probleempje. Zo doet ie nu wat moeilijk als ik hem wil starten met warme motor. Ik heb zo het idee, dat het een simpel dingetje is en mijn handen jeuken om de verdeelkap eraf te halen, de bougies los te halen etc. etc. Maar na 1 jaar autorijden moet je natuurlijk niet overmoedig worden. En ik zou zwaar balen als ie na wat gesleutel mijnerzijds helemaal de geest geeft. Ik wil hem namelijk minstens nog 10 jaar op de weg houden (als de RDW het tenminste ook ziet zitten).
      Dus bij deze wederom de vraag naar een (hobby) monteur, die mij de basis van het sleutelen wil bijbrengen. In de regio Assen e.o.

      groetjes,

      Annette

      #17657972
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Slecht starten bij warme motor wil nog wel is de temp sensor zijn…

        #17657973
        Famempeters
          Lid sinds:
          8 March 2008

          je kan ook even binnen de verdeel kap kijken of het daar geen vette olie achtige boel is dat keerringetje wil nog wel eens op leeftijd wat minder zijn werk doen .

          dan gaat hij wat minder vlot starten wat hakkelig rond lopen ook gezegd je temparatuur zensor ( lees niet zender ) zou goed op z,n eind kunnen zitten is niet zo duur iets van €17 dus zou je simpel om kunnen wisselen als begin van je sleutel cursus.

          .wat dat een gaat zijn het net mensen .

          ik zou je verder graag helpen met alle plezier maar beetje ver, Assen / Hoofddorp ,,,,,,,lees jan 0405 .

          verder zou ik wel wat adressen voor goede en voordelige spullen en onderdelen voor je hebben 2u2 me maar indien je intresse hebt .

          bert

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.