ziggo internet storing? (opgelost)

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia ziggo internet storing? (opgelost)

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    Berichten
  • #17872534
    kaneelschep
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 November 2004

      ah daarom.
      Ja je shared altijd wel wat met torrent ja..
      Ook zijn er wel fake dingen ja.. maar die zijn heel makkelijk te herkennen. Dingen die nog niet op dvd uit zijn download ik sowieso niet want die zijn 9/10 keer nep of in rotkwaliteit.. Virussen krijg je overal ;) En virusscanners zijn gratis ;)
      Nieuwsgroepen hebben ook een hoop troep ertussen joh.
      Snelheid is wel leuk ja :)
      Ach.. We gaan uiteindelijk toch allemaal de boete krijgen omdat we genaaid gaan worden door onze internetproviders. Brein wint dat ooit heus wel en dan moeten ze je internet verleden overdragen. En xs4all mag iedereen dan zo hoog hebben zitten maar het is gewoon kpn hoor. Die gaan uiteindelijk echt niet moeilijk doen. Ik heb dr ooit eens een jaartje gewerkt.. achter de schermen is het het meest amateuristische zooitje wat je kan bedenken. Kpn dan ;)

      Zolang je niet een hele mediatheek aan muziek shared zal het ze niet zo interesseren.
      Dat is waar echt het meest op gelet wordt omdat het om zoveel bestanden gaat ipv alleen 1 groot bestand als van een film.

      #17872535
      jeroenk
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 February 2012

        Brein gaat never nooit niet winnen; dit omdat zij alles volgens de regeltjes moeten doen. Geloof mij maar, brein denkt misschien dat ze een vinger in de pap hebben maar dat is steeds weer voor een paar dagen. Ze voelden zich helemaal geweldig toen ze TPB legaal neer mochten halen. Ze kunnen en mogen verder helemaal niks. 5 minuten na de blokkade zat de gemiddelde user alweer op TPB :thumb

        Feit is: Zolang we nog geen nationaal netwerk hebben zoals China; Korea blijft de downloadwereld volop actief!

        #17872536
        okkie-001
        Deelnemer
          Lid sinds:
          11 June 2009

          :thumb

          klopt ik gebruik het ook met 5 MB/s

          michel

        3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.