zetelverwarming werkt niet meer

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen zetelverwarming werkt niet meer

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206677
    Falco
      Lid sinds:
      3 October 2004

      Ik heb net een calibra gekocht met zetelverwarming maar die schijnt niet meer te werken. Weet iemand of je hier zelf iets kan aan doen of hoe duur het gaat uitkomen om dit te laten doen bij de opeldealer want het lijkt mij geen goedkope zaak.

      edit: de knopjes lichten wel nog op als je ze inschakelt

      #17392117
      tana
        Lid sinds:
        15 March 2007

        Doet je relais het nog ??

        #17392118
        Falco
          Lid sinds:
          3 October 2004

          waar zit die? als dat het probleem is zou het wel snel verholpen zijn denk ik.
          het lijkt me ook sterk dat de beide zetels tegelijkertijd niet meer zouden werken als het niet aan het relais zou liggen.

          #17392119
          Bandiet
            Lid sinds:
            18 November 2004

            De kabels van de stoelverwarming lopen langs het scharnierpunt van de stoel (als je hem naar voren klapt.
            Waarschijnlijk is zit daar een kabelbreuk.

            Was bij iig wel zo.

            Gr. Diederik

            #17392120
            Falco
              Lid sinds:
              3 October 2004

              en waar kan ik het relais ergens vinden?

              #17392121
              mpg911
                Lid sinds:
                9 March 2008

                Ik heb soortgelijk probleem. Ik heb een Zafira 2.2 dti sport 2003 gekocht, maar heb gemerkt dat beide zetels de zetelverwarming het niet doet. De zekering heb ik gecontroleerd en die is in orde. Wat kan ik doen? Wat kunnun de kosten zijn?

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.