Zelfdimmend spiegel & regensensor

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Zelfdimmend spiegel & regensensor

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17254011
    musti20
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 February 2012

      Ik heb laats een zelfdimmend binnenspiegel gekocht en kreeg ook de regensensor erbij.

      Blijkbaar had ik al zo’n tegensensor erin, maar hebben ze eruit gehaald.

      Ik heb het een beetje rond gekeken op het forum maar kon nergens how to vinden van het sensor en het spiegel (zal wel aan mij liggen).

      Ik wil het vandaag gaan inbouwen. Ik heb al het spul klaar liggen inc. bekabeling.

      Maar nu is de vraag hoe ik ze moet aansluiten.
      Ik hoop dat iemand me er mee kan helpen!

      Gr.

      #18089281
      Baba
        Lid sinds:
        3 June 2012

        Musti, kijk eens op vectra-c.com daar heb ik er onlangs verschillende how to’s van voorbij zien komen. Je moet jezelf wel aanmelden maar daar staat het zeker tussen.

        Suc6

        #18089282
        musti20
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2012

          Daar zat ik ook op te kijken, maar kon het niet vinden. Mn engels is ook niet prachtig zal wel daar aan liggen haha :D

          Als ik het niet fout had kwam ik een tijdje terug een how to tegen van zelfdimmend binnenspiegel, maar kon het niet vinden.

          #18089283
          R van Lune
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 March 2012

            Hier is het linkje naar de howto op vectra-c.
            http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?120163-How-2-Install-Auto-dim-mirror-rain-sensor-autolight-retrofit-without-GM-loom” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Als engels een probleem is een tipje: even google chrome installeren. die kan hele pagina’s voor je vertalen.

            #18089284
            musti20
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 February 2012

              Eindelijk vandaag de spiegel aangesloten! Alleen wat ik raar vind is wanneer ik binnen verlichting aan zet word de spiegel gelijk donker en als ik achteruit wil rijden blijft ie ook donker, is dit normaal?

              De regensensor heb ik nog niet aangesloten, moet ik daar ook een speciale bekabeling van achter naar voren trekken ik heb namelijk geen andere bekabeling erbij gekregen.

              #18089285
              GTS Power
              Deelnemer
                Lid sinds:
                25 May 2008

                Normaal moet de spiegel helder worden bij het inschakelen vd achteruit :hmmz

                Binnenverlichting weet ik zo niet.

                #18089286
                musti20
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 February 2012

                  Ja inderdaad dat had ik eerder ergens gelezen, moet ik dat met opcom ofso inschakkelen?

                  Echt fijn zo zelfdimmend spiegel!

                  #18089287
                  CAlberts
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    15 December 2010

                    Nee, dat moet werken als je het originele lint hebt gebruikt dat je achterin de auto op de REC aansluit.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.