zelf vervangen spoorstangen

Forumindex Forums Modellen Calibra zelf vervangen spoorstangen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17210111
    calibra_8v
      Lid sinds:
      3 June 2007

      denk ik met het uitlijnen van me auto wel klaar te zijn omdat ie na het monteren van nieuwe velgen scheeftrok, blijken dus me spoortstangen krom te zijn :swear

      nu is dit het zoveelste kostenplaatje wat ik heb aan mijn cali om hemuberhaupt rijdende te houden, want de garage vraagt hier 650€ voor :o:o:o:o:o en dit kan samen met aankomende apk wel reden zijn om hem weg te doen….:hmmz

      zijn hier toevallig mensen die ervaring hebben met het zelf vervangen van deze dingen, heb geen idee waar ze zitten en hoe dat vastzit maar is dit voor een beetje handig iemand goed zelf te doen?? kneem aan dat die stangen zelf niet zo duur zijn namelijk(nog niet geinformeerd trouwens)

      #17487680
      Desperado
        Lid sinds:
        4 September 2008

        Spoorstangen.

        ik zat toevallig laats wheeler dealers te kijken op discovery.
        Het was dan wel geen opel maar een mercedes cosworth uitvoering ofzo.

        Maar als ik het zo zag is dit heel makkelijk te doen.

        Ik weet het zelf niet helemaal.
        Maar zou zeggen trek je wiel eraf en neem even een kijkje weet je zeker hoe het zit.
        Maar volgens mij zit het maar met een paar boutjes vast.

        Ik heb het schreeftrekken ook nog steeds bij mijn calli..

        Wat vaak gebeurt is dat die rubbers tussenin die spoorstangen op zijn en dat daar ruimte tussen komt

        Njaa als je hebt gekeken en het is gelukt laat het even weten aub.

        succes en groetjes roy

        #17487681
        robbyrood
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 February 2006

          http://start.mijngrossier.nl/catalog/stuurdelen.aspx?s=OOPV&o=&t=QIRNOKOXOQOV&k=12-HT-DR

          losse spoorstang , dus NIET als totaal, 79.50 excl en 87.50 excl zie site,
          toch even met een goede bekende over babbelen.
          hele assies 127.50 2x excl.

          #17487682
          calibra_8v
            Lid sinds:
            3 June 2007

            onderdelen zelf vallen dus welmee, maatje van me is monteur, kzal het er es over hebben met hem, thnx in ieder geval voor het opzoeken:wors

            #17487683
            svdk20
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 August 2009

              is heel makkelijk zelf te vervangen heb ik bij mijn oude vectra ’91 ook des tijds gedaan ff uitmeten hoelang de oude was de nieuwe hier op aandraaien en er onder plaatsen trek ie dan nog iets weg ff uitlijnen bij garage met apk.
              zitten dacht ik vas met 2 bouten 15mm

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.