Zelf uitlezen Astra G coupe Z22SE

Forumindex Forums Modellen Astra Zelf uitlezen Astra G coupe Z22SE

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253318
    lemmuh
      Lid sinds:
      29 July 2005

      Hoi,

      Mijn schoonbroertje heeft een maand geleden een Astra G coupe Bertone gekocht.
      Rijdt prima, en ziet er keurig uit, alleen nu ging er vanmorgen het motorstoringslampje aan.
      Ik weet dat de oudere Opel’s makkelijk zelf uit te lezen zijn met een paperclip, geldt dit ook nog voor dit model?

      Jeroen

      #18080868
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Nee, Je kunt wel met een op-com de coupe uitlezen.

        #18080869
        DenAstra
          Lid sinds:
          21 November 2012

          Zelf uitleze op mijn astra G doe ik door rempedaal en gas tegelijkertijd in te trappen en dan pas de contact op 2 te zetten.
          Vervolgens begint je storingslampje te knipperen. Tel hoe vaak deze achterelkaar knippert. 10 x knipperen wil zeggen 0.
          Dan stopt het knippere voor 3 seconden en dan begint hij opnieuw. Dan gaat hij bijvoorbeeld 3 keer knipperen. Dan knippert hij weer 10 keer en daarna 4 keer. Dan heb ik dus 0+3+0+4 = P0304 = P0304 Code – Cylinder #4 Misfire (volgens http://www.obd-codes.com).

          Ik vraag mij wel af of ik nog eventueel met een andere truucje ik de code kan verwijderen (resetten). Weet iemand dat?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.