zekeringskast locatie,

Forumindex Forums Modellen Astra zekeringskast locatie,

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220160
    peter5
      Lid sinds:
      18 April 2010

      Hallo,
      Ik heb een opel astra caravan(station wagon 2002.)
      Ik ben op zoek naar het zekeringskastje voor de sigaretaansteker. Wij hebben linksonder het stuurkolom al gekeken maar daar hebben wij niks kunnen vinden. Wel hebben wij onder de motorkap de relais gevonden. Onze sigaret aansteker doet het namelijk niet en wij denken dat het de zekering is die is doorgebrand. Wie kan mij helpen??
      Met vriendelijke groet, Peter

      #17658291
      Nick-GSI
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        vakje links onder naast stuur weg halen daar zit ie achter. En ff voorstellen zou ook wel zo netjes zijn.

        #17658292
        peter5
          Lid sinds:
          18 April 2010

          origineel gepost door Nick-GSI
          vakje links onder naast stuur weg halen daar zit ie achter. En ff voorstellen zou ook wel zo netjes zijn.

          Ok bedankt voor de snelle reactie :)

          Ik heb meteen gekeken of ik het kon vinden en inderdaad :).
          Alleen heb ik thuis alleen nog een oud instructie boekje en daarbij staat dus niet het juiste nummer welke voor de sigaretaansteker is :(. Mocht iemand het nummer weten graag! ;)
          ps.
          Nog ff voorstellen. (geen idee of dat hier kan :P)
          Ik ben dus peter en woon in utrecht en ik heb mijn hele leven al opel astra’s gereden :P

          #17658293
          b07
            Lid sinds:
            24 February 2009

            anders haal je ze er 1 voor 1 uit dan zie je vanzelf of er 1 doorgebrand is

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.