zekeringoverzicht

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) zekeringoverzicht

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17233198
    wijnandsr
      Lid sinds:
      22 February 2011

      Hoi mensen ik ben nieuw hier op dit forum en ben in het bezit van een Opel Sintra uit 1997 2.2 16V GLX

      Ik heb onlangs de Sintra uit 97 gekocht, nu zit er geen onderhoudsboekje bij. Ik heb nu een zekeringoverzicht nodig om te kijken welke zekering ik moet hebben voor mijn probleem.

      Als ik de deur(en) open gaan er geen lampen in de auto branden. Ik zou dus graag een zekeringoverzicht willen hebben en vraag of iemand mij die kan bezorgen of dat iemand een boekje van de Sintra heeft die ik eventueel kan overkopen.

      Ik hoop datiemand mij kan helpen.

      Met vriendelijke groet,

      Ramón Wijnands

      #17822312
      HiTmAn
        Lid sinds:
        10 February 2005

        staat het overzicht niet op de binnenkant van je zekeringsklepje?

        #17822313
        wijnandsr
          Lid sinds:
          22 February 2011

          probleem is opgelost het zat hem in de lichtschakelaar. Jammer dat er zo weinig mensen gereageert hebben. Zo werkt het forum niet naar behoren.

          #17822314
          twistam
            Lid sinds:
            18 June 2007

            Goed dat je de oplossing hier plaatst!

            [rquote=1908172&tid=143247&author=wijnandsr]probleem is opgelost het zat hem in de lichtschakelaar. Jammer dat er zo weinig mensen gereageert hebben. Zo werkt het forum niet naar behoren.[/rquote]

            Echter vindt ik dit wel een beetje rare reactie. Iedereen op het forum is hier op vrijwillige basis om anderen te helpen.
            Binnen een dag was er ook al een reactie, en vergeet niet; er zijn nou eenmaal niet zoveel mensen met een Sintra. Zeker niet hier op het forum bij mijn weten.

            #17822315
            hennyw
              Lid sinds:
              18 June 2009

              [rquote=1908185&tid=143247&author=twistam]Goed dat je de oplossing hier plaatst!

              [rquote=1908172&tid=143247&author=wijnandsr]probleem is opgelost het zat hem in de lichtschakelaar. Jammer dat er zo weinig mensen gereageert hebben. Zo werkt het forum niet naar behoren.[/rquote]

              Echter vindt ik dit wel een beetje rare reactie. Iedereen op het forum is hier op vrijwillige basis om anderen te helpen.
              Binnen een dag was er ook al een reactie, en vergeet niet; er zijn nou eenmaal niet zoveel mensen met een Sintra. Zeker niet hier op het forum bij mijn weten.[/rquote]

              en je bent zelf al zeker 1,5 maand “actief” op het forum.
              je kunt altijd nog naar een opel dealer gaan, als je geluk hebt helpt hij je direct.

              #17822316
              vectra208v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 January 2006

                @twistam wrote:

                Goed dat je de oplossing hier plaatst!

                [rquote=1908172&tid=143247&author=wijnandsr]probleem is opgelost het zat hem in de lichtschakelaar. Jammer dat er zo weinig mensen gereageert hebben. Zo werkt het forum niet naar behoren.[/rquote]

                Echter vindt ik dit wel een beetje rare reactie. Iedereen op het forum is hier op vrijwillige basis om anderen te helpen.
                Binnen een dag was er ook al een reactie, en vergeet niet; er zijn nou eenmaal niet zoveel mensen met een Sintra. Zeker niet hier op het forum bij mijn weten.

                hey hallo, hahaha hier ook een sintra rijder.
                Ik ben al een aantal jaren actief hier op het forum met mijn vorige opels (4x kadett(GSI),astra F Gsi en vectra A GT en B1 1.8 16v en als er vragen zijn worden die vaak best goed beantwoordt maar soms zijn er vragen die best onduidelijk zijn of van mensen die alleen een vraag hebben maar zich niet even netjes voorstellen (beetje jammer).


                @twistam

                Er zijn idd weinig SINTRA rijders hier op het forum wat best wel lastig is voor diegene die er wel 1 hebben.
                Ik zit zit namelijk met het zelfde probleem alleen kan ik heb ik helemaal geen groot licht en seinen wil ook niet.
                Ik ben er mee bezig om dat uit te zoeken maar kom er nog niet helemaal uit wat het nu is.
                Of het relais of de schakelaar maar het laatste denk ik niet.
                Ik heb het hele boekje van onderhoud kompleet maar kom er nog niet helemaal uit welk relais van het grootlicht is. Dat is 1 van de aparte dingen van een Sintra omdat het amerikaans en duits te gelijk is.

                Dit weekend maar weer eens meten en zoeken. anders een andere schakelaar zoeken/ophalen op de sloop (ja ze staan er nog wel een paar ;) )


                @wijnandsr

                Goed dat het is opgelost :thumbup en heb je misschien een foto van je sintra???
                misschien ook eens naar een MEETING zodat we de sintra’s bij elkaar zetten??

                gr.Paul

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.