Zekeringkastje + voeding vraag

Forumindex Forums Modellen Corsa Zekeringkastje + voeding vraag

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17220525
    Diggel
      Lid sinds:
      15 April 2010

      Goede morgen,

      Nu ben ik eindelijk bezig met het installeren van mijn CV in mijn corsa, maar nu moet ik ergens stroom vandaan halen.
      Nou is mij verteld dat ik dat bij het zekering kastje weg moet halen. Maar ik krijg dat ding er niet uit. Of hoeft hij er niet uit?

      Ik heb de schroefjes los en hij zit al niet meer geklemd, maar wat nu? Of kan ik ergens anders stroom vandaan halen?

      Groetjes,

      Koen

      #17663945
      Powercorsa
        Lid sinds:
        26 October 2007

        Rechtstreeks van de accu ;), wel even een zekering ertussen monteren.

        Als je goed kijkt loopt er tussen de accu en het zekeringpaneel een rode draad 2.5mm2, hier kan je ook vanaf tappen. Even de mantel strippen en de draad er omheen wikkelen en solderen. De draad niet doorknippen king:

        #17663946
        Diggel
          Lid sinds:
          15 April 2010

          Oke, dankjewel!

          Heb hem nu aan de voeding van de radio, maar heb de radio er wel af gehaald. Werkt trouwens heel mooi dat setje :)
          Die rode kabel die je noemt, kun je daar een beetje makkelijk bij? Of moet ik liggend naast de pedalen de boel solderen? Want ik kreeg het hele zekering kastje er met geen mogelijkheid uit! Zekering heb ik er trouwens sowieso al tussen :)

          Alvast bedankt!

          #17663947
          Powercorsa
            Lid sinds:
            26 October 2007

            Bij de Corsa B ligt deze uit m’n hoofd idd vlak boven de padalenbox onder het stuurkolom.
            Helaas dus op een wat lastigere plek ;)

            #17663948
            Diggel
              Lid sinds:
              15 April 2010

              Oke, ga mijn best doen!

              Ik kom niet weg met wikkelen en isolatietape hè? :angel

              #17663949
              Powercorsa
                Lid sinds:
                26 October 2007

                Niet veilig, het kan maar ik raad het ten sterkste af.
                Er loopt namelijk nogal wat stroom tijdens open/dicht doen van de deuren

                #17663950
                Diggel
                  Lid sinds:
                  15 April 2010

                  Oke, bedankt! Zit in Denemarken, maar als ik terug ben ga ik proberen de draad te vinden, vorige keer namelijk niet gelukt :( Alles zit ingetaped…

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.