zekering van ruitenwisser klapt er steeds uit !kadett-c

Forumindex Forums Modellen Kadett zekering van ruitenwisser klapt er steeds uit !kadett-c

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243937
    ikdenman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 February 2010

      de zekering van mijn ruitenwisser knalt er steeds uit ! zelfs als ik de ruitenwissers niet gebruik , de ene keer duurt het weken en soms ook dagelijks . en dat terwijl ik de ruitenwissers niet gebruik . als de zekering eruit klapt gaat ook even mijn accu lampje aan en uit .
      wat kan het zijn ??????

      #17954790
      ikdenman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 February 2010

        niemand tips ??????

        #17954791
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          sluiting in je ruitenwisser motor, sluiting in de kabelboom of draden.
          dat lijken mij de 2 meest voorkomende zaken.
          trek indien mogelijk ff de stekker uit je ruitenwissermotor, en als het dan nog voorkomt is het hoogstwaarschijnlijk een kabelprobleem of met je ruitenwisserhendel of zo.

          #17954792
          ikdenman
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 February 2010

            ik heb de ruiten wisser motor en de ruitenwisser handel gecheckt ! stekkers eruit en nog knapt de zekering ! ook heb ik de draden na gelopen en kan niks vinden , maar nog knapt de zekering eruit ! ook heb ik gekeken naar vocht maar dat is het ook niet . dus nu een 25a zekering erin gedrukt en nu kijken hoelang dat goed gaat . aangezien ik niet weet wat het nog meer zou kunnen zijn !

            #17954793
            mantarobin
              Lid sinds:
              4 July 2008

              Een zwaardere zekering erin is nooit verstandig!, een zekering is niet voor niks de zwakste plek in een stoomkring!!
              Gewoon even je bekabeling door meten, massa controleren en anders even een nieuw stukje bedrading aanleggen :thumb

              #17954789
              ikdenman
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 February 2010

                @mantarobin wrote:

                Een zwaardere zekering erin is nooit verstandig!, een zekering is niet voor niks de zwakste plek in een stoomkring!!
                Gewoon even je bekabeling door meten, massa controleren en anders even een nieuw stukje bedrading aanleggen :thumb

                nou laat dat gewoon maar weg :jerry ik kan een radio aansluiten enz maar het echte doormeet en aanleg werk kan ik niet !

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.