Zafira Tourer verlichting

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira Tourer verlichting

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370915
    Raevmiza
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 October 2019

      Goedemorgen,

      Ik heb een vraag over mijn Zafira Tourer uit 2014.

      In de auto zit een optie dat bij het ontgrendelen van de auto de verlichting aangaat ( best fijn in deze donkere dagen)
      Wat mij echter opvalt is dat ook de achteruit lichten aangaan. Is het mogelijk om dit uit te schakelen? Ik heb ook een VW waar deze optie inzit en daar gaan alle lichten aan behalve achteruit lichten.

      Wellicht dat iemand het weet… :good:

      #18403046
      udo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 January 2007

        Bij mij idem. Misschien uit te zetten met software van een opcom?

        #18404825
        ELANASAD
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 January 2021

          Hoi hoi,

          Dat gebeurd bij mij ook inderdaad (vind ik opzich niet erg). Alleen lukt het mij niet om dit vast in te stellen. Weet iemand hoe dat moet?

          #18404871
          22voeter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            4 November 2018

            Dat is de functie van de “follow me home verlichting” als de auto achteruit geparkeerd staat op je oprit, kun je met de verlichting van je achteruitrijlicht je sleutelgat zoeken. Dat heeft een Zafira B en Astra F ook als je uitstapt en seint met de grootlicht hendel, (30 sec verlichting). In OpCom kan je die functie niet wijzigen voor zover ik weet.

            #18404875
            ELANASAD
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 January 2021

              Klopt helemaal. Alleen nu moet je dat elke keer activeren. Kan dat niet automatisch ingesteld worden? En dat het dan ook werkt als je de auto ontgrendeld..

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.