Zafira stopt er telkens mee????OPGELOST!!!! ;-)

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira stopt er telkens mee????OPGELOST!!!! ;-)

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    midnight black
    Deelnemer

Mooi dat het opgelost is, alleen jammer dat het ooit zoveel tijd (en dus geld) kost om het probleem te vinden.

Dolby
      Deelnemer

Mooi dat het is opgelost. Jammer voor de kosten die gemaakt zijn. Nu kan de eigenaar hopelijk weer lang genieten van zijn Zafira.

Bedankt voor het doorgeven dat het is opgelost en vooral hoe het is opgelost. Dit zouden meer mensen moeten doen.
        Want zo kan met hier op het forum elkaar helpen. :thumb :thumb :thumb

Krullemie
        Deelnemer

Hallo mensen.

Ik heb een soortgelijk probleem. Na het tanken rijd ik weg en zo ineens stopte de Zafira er spontaan mee.
          Na veel zoeken in de zekeringen etc zijn we tot de conclusie gekomen dat het relais van de brandstofpomp (die in het motorcompartiment zit) geen massa krijgt. Er is dan ook een massakabel omgelegd om dit relais van massa te voorzien en de brandstofpomp weer draait.

Nu is mijn vraag of iemand dit bekend voorkomt en de volgende vraag is hoe lang een benzinepomp zou moeten draaien als je de auto op contact zet, zonder te starten. Hier draait deze echter continu.

Mvg Ronny

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.