Zafira c onderdelen

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira c onderdelen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18446042
    angelzc
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 November 2021

      goedenavond here,

      Mijn naam is patrick en heb sins kort een opel zafira c tourer,

      Na wat probleempje rijd de auto gelukkig weer heerlijk alleen kwam ik wat tegen toen ik de auto op de brug had staan om naar de uitlaat te kijken cq de pijp op te meten aangezien het flexibele stuk lek is. (Deze nergens te krijgen van flens tot flens)

      Viel mij op dat 1 van de 2 leidingen die van de automatische transmissie naar de koeler gaan lek is of tenminsten vloeistof zweet, nu dacht ik, we vervangen gelijke beide leidingen aangezien de ander het zo te zien zwaar heeft gehad aan de roest te zien. Maar ook deze leidingen kan ik dus nergens krijgen. Ben daarop naar de dealer gegaan alleen vond ik ( en de verkoper) het bedrag nogal pittig voor 2 leidingetjes +/-350,-

      Weet een van jullie toevallig een bedrijf of iets waar je zulke soort leidingen kan kopen. Of evt de artikel nummer zodat ik zelf kan zoeken ( de nummers wilden de dealer niet geven vandaar)

      als goed is staat er een plaatje hier onder en heb ik de leidingen omcirkeld zover ik kan zien dat het die zij.

       

      greettss patrickScreenshot_20211121-185940_Samsung Internet

      #18446043
      Supermotard
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 April 2011

        Had je onderdelenlijn geprobeerd? Hier kan je ook een zoekopdracht invullen zodat je aanbiedingen krijgt. Heb daar bijv wel eens een elektrische handrem module vandaan voor de Zafira C.

        #18446045
        angelzc
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2021

          Heb ik geprobeerd ja en nog een andere site, ga het morgen er nog een keer op zetten. Tis dan begin van de week dus. Anders ist niet anders en zalk ze moeten halen bij de dealer

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.