Zafira B z1.8xer cruisecontrol en CID

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira B z1.8xer cruisecontrol en CID

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256541
    tijgetje57
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2004

      Ik heb een Zafira z1.8xer 15-sx-xp zien staan, echter onderhoudshistorie incompleet…… Met panorama dak. Wel heel gaaf met die automatische rolgordijnen erin.

      Echter zonder cruisecontrol, is dit ook zoiets van click in en go go go?

      Ook heb ik een zafira z1.8xer zien staan waar al wel CC in zit maar een GID en ik wil een CID.

      Moet ik dan alleen het schermpje los kopen en erin zetten om kleuren te verkrijgen? Of moet ik nog meer uitvoeren?

      Mocht iemand nog een mooie 1.8 cosmo weten te staan. Hoor graag, liefst met panorama dak.

      #18120094
      Family man
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 August 2012

        als ik het kenteken intoets op google krijg ik een filmpje, daarin zie ik nationale autopas (km garantie), boekjes en dat het een driessen auto is geweest (opel dealer dus daar kan je historie/reparaties navragen). zie beschadigingen aan velgranden en achterbumperstootrand.

        CC was een optie van 250 euro op cosmo, wel mis ik de mistlampen aan de voorzijde die er standaard op horen te zitten!!!???

        Wij hebben sinds augustus 2012 een 1.8 cosmo, gekocht met 57.000 km (75000 minder dus), met xenon en afl en sproeiers en klapspiegels, geen navi maar opera! met gid en bevalt heel goed. ik vind daarom alleen deze prijs wel hoog.
        Zag in Veldhoven bij beun en kleun er 1 staan, is import maar zie wel erg veel slijtagesporen voor 126K.

        #18120095
        Nick-GSI
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          wij hebben eens een astra gtc gehad zonder cc, dit was een kwestie van de hendel erin zetten en programmeren en hij deed het.

          als je een cid wil dan heb je een ander inbouw frame nodig, een rgb kabel (voor de navigatie) en het scherm zelf, en het scherm moet afgemeld zijn in de auto waar die uit komt, en geprogrammeerd worden in jou auto

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.