Zafira B achterdeur slot

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira B achterdeur slot

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239213
    ackuijt
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 February 2008

      Hallo, ik heb een probleempje aan het linker achterdeur slot van de Zafira B van m’n pa.
      Deze sluit de deur niet af als de auto op slot wordt gedaan, en als de auto op slot is en je doet de deur open vanaf de buitenkant gaan alle deuren weer open.
      Ik vermoed een draadbreuk in de kabelboom naar de deur toe, alleen zie ik geen manier om het binnenpaneel geopend te krijgen,
      dus daarom mijn vraag wat er mogelijkerwijs aan de hand kan zijn.

      Groeten Arie

      #17895548
      ackuijt
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 February 2008

        Ahhhh, zijn er geen mede leden die hier ervaring mee hebben???? :( :( :(

        #17895549
        dutch
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 July 2005

          Met de B nog niet schijnbaar, met de A is het al vaker beschreven…

          #17895550
          guuske
            Lid sinds:
            20 June 2009

            Heb het ook gehad, l inks achter kabelbreuk tussen de deurenim flexibel stuk. Was volgens de monteur een rot karwei om de goede kabel er uit te peuteren en te om te leiden

            #17895551
            Zafira CNG
              Lid sinds:
              25 August 2010

              Ook onze Zafira B heeft dit wel eens… ook linksachter!

              Ik hoor het al als de auto op slot gaat, niet dat KLAK als normaal, maar beetje halfzacht. Alles gaat op slot behalve het portier linksachter. Trek die deur open en alles gaat open, pfff.

              Het is nu vanzelf weer weggegaan, maar kan er natuurlijk op wachten tot het zich weer laat gelden…

              #17895552
              Stoffel07
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 November 2010

                Ik heb ook een Zafira B die hetzelfde euvel vertoonde. Hij was een half jaar oud toen we dit merkten en zijn uiteraard terug gegaan naar de dealer. Wat men heeft gedaan weet ik niet (ik zat in de ontvangstruimte), maar tien minuten later was het euvel verholpen. Ik vermoed dat hij zijn computer er aan heeft gehangen en iets heeft ingesteld.

                Mijn advies: ga even terug naar de dealer.

                Groet
                Stoffel

                #17895553
                Nick-GSI
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  controleer de bedrading maar eens die vanaf de stijl de deur in gaat, hier breken nog wel eens een paar draden in

                  #17895554
                  Dubbelhuis
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 January 2007

                    @Nick-GSI wrote:

                    controleer de bedrading maar eens die vanaf de stijl de deur in gaat, hier breken nog wel eens een paar draden in

                    kijk eens in mijn topic “keyless entry”

                    groet

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.