Zafira A OPC Arden Blue

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Zafira A OPC Arden Blue

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18550659
    Dolby
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 May 2008

      Ben sinds afgelopen vrijdag een troste eigenaar geworden van een Zafira a OPC arden Blue. Ik heb een paar vraagjes over
      de koelleidingen van mijn motorblok Z20LET. De garage waar ik hem gehaald heb kon niks hierover vertellen namelijk.

      Rechts zie je een blauw leiding vanuit koelvloeistof tankje direct naar onderkant turbo slang richting motorblok gaan.
      Bij een non turbo blok gaan die leidingen naar de radiator.

      OPC motorruimte koelleiding

      Ik vraag dit omdat ik het raar vind dat de temperatuur van mijn motor alleen tegen de 90 graden komt wanneer ik stil sta. Wanneer ik ga rijden zakt deze terug naar +/- 84 graden. Voor mij is dit niet logies. Zou iemand me hierover meer kunnen vertellen.

      #18550660
      Dolby
      Deelnemer
        Lid sinds:
        1 May 2008

        Ben sinds afgelopen vrijdag een troste eigenaar geworden van een Zafira a OPC arden Blue. Ik heb een paar vraagjes over
        de koelleidingen van mijn motorblok Z20LET. De garage waar ik hem gehaald heb kon niks hierover vertellen namelijk.

        Rechts zie je een blauw leiding vanuit koelvloeistof tankje direct naar onderkant turbo slang richting motorblok gaan.
        Bij een non turbo blok gaan die leidingen naar de radiator. (zie foto hieronder).

        Ik vraag dit omdat ik het raar vind dat de temperatuur van mijn motor alleen tegen de 90 graden komt wanneer ik stil sta. Wanneer ik ga rijden zakt deze terug naar +/- 84 graden. Voor mij is dit niet logies. Zou iemand me hierover meer kunnen vertellen.

        Mogelijk dat iemand deze OPC kent of zelf eigenaar is geweest.

        Origineel Nederlandse Zafira A OPC Z20let.

        Bouwjaar: 30 januari 2004
        Kenteken: 96-NS-NR

        OPC motorruimte koelleiding

        OPc motorruimte1

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.