Zafira A gekocht,nu een aantal vraagjes!

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira A gekocht,nu een aantal vraagjes!

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17241149
    asconahobbyist
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 June 2008

      Gisteren mijn Astra G coupé ingeruild op een Zafira A Z16XE Maxx uit 2005 (moet wel,gezinsuitbreiding op komst) maar aangezien er verder geen boekjes bij zitten zijn er toch wat dingetjes niet duidelijk.
      Ik krijg de wagen dinsdag pas maar kan beter nu alvast wat info inwinnen.
      Ik heb de auto zo gekocht,uiteraard zijn er wel wat dingetjes mis maar niet onoverkomelijk.
      Hij geeft melding koelvloeistof nivo te laag maar er zit genoeg in,zal dus de sensor zijn,echter,waar zit deze,is t een losse sensor of een compleet tankje?
      Er zit een kleurendisplay in voor de boordcomputer,die schijn je te kunnen bedienen via de originele radio,alleen die zit er niet meer in. Moet ik dan perse weer zo’n radio in of kan ik ook wat met een BC hendel zoals ook in mijn Astra zit. EN dan vooral,wat kan er allemaal mee??
      1 pedaalrubbertje stuk,maar bestel ik gewoon bij de opel.
      Behuizing van de afstandsbediening is het rubber gaar van,op MP staan ze voor 15 euro,of kan ik die ook net zo makkelijk bij de opel halen??
      Dan is er van het middelste ventilatierooster op het dashboard 1 lamel stuk,is daar wat los van te koop of is dat 1 geheel??
      Zo ja,dan moet ik dat maar op de sloop zoeken.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.