Zafira A / Astra G Comfort Control Module 24 432 478 GM

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Zafira A / Astra G Comfort Control Module 24 432 478 GM

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17259654
    WKN
      Lid sinds:
      19 April 2013

      Hallo,

      Ik ben Walter en heb sinds kort weer een Zafira A. Vroeger had ik een donkerblauwe Zafira 2.0 DHT Comfort uit 2001 als leaseauto, maar nu hebben we er 1 prive gekocht. Dit keer een zwarte Elegance 1.8 automaat ook uit 2001.
      De auto bevalt ons prima.
      Echter ik mis 1 optie, namelijk de mogelijkheid om de ramen te sluiten middels de afstandsbediening. Ik heb er al veel over gelezen in de forums, echter ik zie niet hoe ik dit nu precies moet doen. Er zal een klein printplaatje tussen moeten: is die eenvoudig te koop of heeft iemand een schema zodat ik het zelf kan maken?
      Mijn zafira is voorzien van de comfort module, want ik kan met de sleutel in het slot van de deur al mijn ramen en het zonnedak sluiten.

      Op internet kwam ik een Comfort Control module, GM 24 432 478, tegen. Het lijkt erop dat deze aan de comfort module geklikt moet worden en dat dan de draden aan deze module moeten, echter ik weet het niet zeker.

      Kent iemand deze module GM 24432478? Waar is deze voor en welke optie zijn er dan mogelijk?

      mvg, Walter

      #18163727
      EriC OPC
        Lid sinds:
        11 May 2013

        kijk eens in de topic http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=152102″ onclick=”window.open(this.href);return false;

        ik heb het in mijn Zafira zelf gedaan, zonder printplaatje, ramen sluiten nu op safelock, dus bij 2e x sluiten

        #18163728
        StinG
          Lid sinds:
          27 May 2011

          http://www.viperone.webspace.virginmedia.com/HOW2_WEB/how2.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

          hoef je niet de hele topic te lezen, let wel op, is een engelse auto, dus ff andersom denken ;)

          #18163729
          WKN
            Lid sinds:
            19 April 2013

            ok, dank jullie.

            Ik zal eens van de week kijken of het me lukt.

            Gr, Walter

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.