Zafira '99 1.8 elegance- motormanagement/egr of toch ie

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Zafira '99 1.8 elegance- motormanagement/egr of toch ie

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206594
    Flipse023
      Lid sinds:
      19 October 2007
      #17387704
      a-manta-turbo
        Lid sinds:
        5 March 2006

        ????????

        #17387705
        Flipse023
          Lid sinds:
          19 October 2007

          Ok, ik had dus niet op Enter moeten drukken.
          Nu dan mijn verhaal alsnog:
          Lampje motormanagement gaat branden. Auto gaat haperen bij constante snelheid (inhouden en weer doorgaan en weer inhouden etc…om gek van te worden). Ook vaak afslaan en vooral bij koude motor.
          Dus ik naar mijn garage (geen dealer). Die kende iemand met een doormeetsysteem. Ok allerlei sensoren vervangen, stuk of 4 of 5. Probleem blijft hetzelfde. “Ja waarschijnlijk gasklephuis of egrklep misschien”
          Huh? Misschien? Ik ben al 600 euro verder en hij komt met ‘misschien”.
          Wat nu, dacht ik. Naar de dealer is vrijwillige financële euthanasie zo’n beetje, dacht ik. Dus 2 maanden doorgereden met dat probleem. Alles went nietwaar?
          Maar ja, uiteindelijk toch naar de dealer, Motorhuis, Santpoort, alles doorgemeten (€90.-). Conclusie: defectcode gasklepsteller aanwezig, stuurapp. motormanagement defect. Bij ons geen security code bekend, zoals besproken met u. Kosten om stuurapp. motormanagement te vervangen, inclusief montage € 1.310,- Johoooo Holadiejee. Dáár zit ik op te wachten:(
          Heeft iemand hier enige ervaring mee en kan hij/zij mij op enige andere manier redden?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.