Z20LET elektrische koelwaterpomp bedrading

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Z20LET elektrische koelwaterpomp bedrading

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18343954
    martin97
    Deelnemer
      Lid sinds:
      28 April 2015

      Beste forum leden,

      Ongeveer een jaartje terug heb ik een Z20LET conversie gedaan in mijn Astra G OPC. uiteindelijk alles netjes werkend gekregen alleen kom ik er niet uit waar de elektrische koelwater pomp op aangesloten moet worden. Heb al vele zoeksessies gehad op het internet en veel struinen door bedradings schemas maar het is mij niet duidelijk. Is er misschien iemand hier die mij dit wat duidelijker kan maken?

      mvg,
      Martin

      #18343964
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Hoi, Zekering (F2.39) 5 Ampere is de voeding voor de pomp, deze wordt geschakeld door Relais K82.
        2 Pennen 86 en 30 van dit Relais worden voorzien van spanning vanuit deze zekering. Pen 87 gaat naar de + van de pomp pen 85 gaat naar pen 45 op de X125 stekker op de ecu, hier zit ook een draad van de Airconditioning op aangesloten.

        #18343965
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          Massa zit op het massapunt bij het schutboard, zeg maar tussen de veerpoot en het schutboard linksvoor.

          #18343966
          martin97
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 April 2015

            Kijk, hier kan ik wat mee. Zonmoet dat wel lukken. Hartelijk dank voor de snelle reactie!

            #18422700
            Shaktakash
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 June 2017

              [quote quote=18343964]Hoi, Zekering (F2.39) 5 Ampere is de voeding voor de pomp, deze wordt geschakeld door Relais K82. 2 Pennen 86 en 30 van dit Relais worden voorzien van spanning vanuit deze zekering. Pen 87 gaat naar de + van de pomp pen 85 gaat naar pen 45 op de X125 stekker op de ecu, hier zit ook een draad van de Airconditioning op aangesloten.[/quote]

               

              Heb je toevallig elekt. schema van z20let? Ik zie losse delen ervan op internet maar weet niet zeker of ik erop kan vertrouwen.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.