Z19dtl dpf? Eds?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Z19dtl dpf? Eds?

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17274716
    0Rudy0
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 February 2005

      Hallo dit is misschien de zoveelste keer dat de vraag gesteld word maar ik kan geen duidelijke uitleg vinden via de zoekfunctie..
      Kun je via een ipf van eds simpel je dpf en egr verwijderen in de motorecu??
      Of zijn er voordeligere alternatieven?

      Lees positieve dingen over EDS maar dan ook weer negatieve als ik Google..
      Gr Rudy

      #18305866
      DennisD
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 June 2007

        Toen ik nog die IPF had, heb ik ook de optie geprobeert noagr (geen egr) no dpf (geen roetfilter). Helaas bleef de auto proberen te regenereren (dpf was leeg) dus besloten om hem te laten chippen bij KCP om zo het regenereren uit te zetten. Toen bleek bij het schrijven naar de ecu dat eds niet alle waardes had aangepast zodat de dpf afwezig zo staan. Dit is inmiddels al 2 a 3 jaar geleden dus weet niet hoe het er nu voor staat. Hoop dat je hier wat aan hebt, btw bedoel je niet 1.9dth ipv 1.9dtl? 1.9dth is 150pk, 1.9dtl is 100pk en volgen mij nooit geleverd met roetfilter, maar dat kan ik mis hebben.

        #18305867
        0Rudy0
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 February 2005

          Hoi Dennis, ik heb idd jou topic gelezen en las jou ervaring met eds..
          Mijn Vectra is een z19dtl met roetfilter (jammer genoeg haha)
          Via het forum hier staat er een iPf te koop en had ik wel interesse in
          vandaar mijn vraag
          Gr Rudy

          #18305868
          DennisD
          Deelnemer
            Lid sinds:
            25 June 2007

            Okay. Hou er trouwens wel rekening mee als je de ipf 2e hands koopt je deze ook weer moet aanmelden bij eds met jouw chasis nr, want anders werkt deze niet (hiervoor moet je betalen).

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.