Z14 xe tikken va de klepstoters

Forumindex Forums Modellen Corsa Z14 xe tikken va de klepstoters

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #18283162
    bart-gsi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 July 2012

      @chieltjuh wrote:

      Het is een riem versie:) ik denk ook de klepstoters.

      Uitlijnen dacht ik ook camber, maar t was toespoor die erg slecht stond.(rapport heb ik wel naar vind ik een beetje onduidelijk)

      hmm daar twijfelde ik aan of het een ketting of riem was… was het ff vergeten :P

      dan was de buiten zijde van je band afgesleten neem ik aan. want toespoor dan staan je banden naar binnen gericht

      #18283163
      chieltjuh
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 February 2012

        Nee binnenzijde, toespoor was negatief. Zoals in het plaatje toespoor out

        #18283164
        KRSA2000
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 February 2009

          Ik kan niet echt zeggen dat het klinkt als een klepstoter… ik vind het meer als een versleten lager klinken.
          Maar… via zo’n video een diagnose stellen is lastig.

          #18283165
          bart-gsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 July 2012

            @KRSA2000 wrote:

            Ik kan niet echt zeggen dat het klinkt als een klepstoter… ik vind het meer als een versleten lager klinken.

            geen idee maar je hoort het maar aan de bakzijde van het blok aan de kant van de inlaat… maar ja meerdere ideeën kan altijd.. dan hebben we nu klepstoters en lagers lagers zijn opzich wel aan te komen alleen voor het erin zetten heb je naast de nieuwe lagers ook nieuwe rekboutjes en een momentsleutel nodig denk ik.. ( ik kan het mis hebben) zelfde geldt dan voor klepstoters als je die wil gaan vervangen als dat het probleem is

            #18283166
            chieltjuh
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 February 2012

              Er komt vanaf de dynamo echt een “rol” geluid af. ( dat is denk ik een lager, maar staat los van de tik in het blok)

              Het tikken komt niet direct van een zijde af en is niet altijd constant qua geluid .Op de video is dat inderdaad lastig te horen.

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.