Yohee

  • Dit onderwerp is leeg.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208512
    ginoceros
      Lid sinds:
      12 August 2006

      Hee mensen,

      Al vanaf 2006 lid van dit forum maar nooit erg actief geweest.
      Heb destijds me wel voorgesteld en zelfs een Corsa GSI via dit forum verkocht maar op de een of andere manier zijn al die posten verdwenen dus maar even opnieuw.
      Als ik me goed herinner is die Corsa GSI detsijds door de vader van Bossa gekocht.

      Al vanaf mijn eerste oto Opel gereden hetgeen gestart is met een 1200 C-Kadett sedan en nadien heb ik alle types wel gehad die bijna allemaal een 2.0 liter hebben gekregen.
      Uitblinker was een blauwe 2200 injectie City die ik vgl mij hier op het forum weer gezien heb maar dan moet ik even de kentekens vergelijken.
      Laatste jaren B Corsa en Astra G station gereden met min vrouw en die Corsa hebben we begin vh jaar weggedaan en een Mini Cooper S ervoor in de plaats genomen die we hebben laten opvoeren naar 209 PK en 251NM. Errug leuk speelgoed en ik zie dat Bas en Sandra hier ook rondzwerven.

      Deze week heeft de Astra X2.0DTL ons in de steek gelaten met een kapotte dieselpomp en ik denk dat ik die niet meer laat maken dus ben nu op zoek naar een sportieve Corsa C met airco die echter niet meer dan 4500 euro mag kosten dus als iemand nog iets aan te bieden heeft of interesse heeft in een kapotte Astra Station dan hoor ik het graag.

      Aangezien ik ook op het miniforum en motorforum actief ben zal ik mijn aandacht tussen de fora moeteb verdelen maar dat komt wel goed !!!

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Het onderwerp ‘Yohee’ is gesloten voor nieuwe reacties.