xenon werkt af en toe niet

Forumindex Forums Techniek Elektrische problemen xenon werkt af en toe niet

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208885
    chief
      Lid sinds:
      22 February 2007

      hoi, mijn linker xenon lamp brandt soms niet.Heb al een waarschuwing gehad van politie.maar ik weet niet wat probleem is.Kabels zitten goed vast.als ik hem weer uitzet en dan wer aanzet dan doet ie het weer.weet misschien iemand waar het aan kan liggen?

      #17466780
      Powercorsa
        Lid sinds:
        26 October 2007

        Je hebt waarschijnlijk een wat goedkopere set ingebouwd, die hebben wel eens last van een mis fire.
        Het enige wat je zou kunnen doen is je leverancier eens aanspreken indien je nog garantie hebt (je zou dan een reparatie/vervanging kunnen eisen omdat het product gebreken vertoont.)
        Als je geen garantie meer hebt dan zal je zelf in de gaten moeten houden of je lampen branden, of een andere set inbouwen (Camco/Pilot)

        #17466781
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          heb je voldoende spanning op de xenon set.

          massa wil wel een probleem zijn bij de xenon set’s

          ik leg meestal een goede massakabel aan de set.

          vraagje: om wat voor auto gaat het??

          !! een H4 Bi-xenon set van Pilot van een half jaar tot 1 jaar oud kan ook deze problemen geven.

          dit kan je neerleggen bij de leverancier

          #17466782
          chief
            Lid sinds:
            22 February 2007

            het is een astra g.xenon set is van pilot.heb geen garantie meer.xenon heb ik van chun overgenomen.

            #17466783
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              okeej

              controleer massa!!

              Willem

              #17466784
              astra97
                Lid sinds:
                27 June 2008

                ik had dat ook alleen in me golf maar deze waren van pilot een splinternieuw

                ook me vader en schoonvader hadden hier last van allebei van pilot en allebei nieuw uit de winkel

                het probleem zat hem idd in de spanning want als je een beetje gas gaf tijdens het aanzetten van de lampen dan branden ze wel allebei

                #17466785
                wim-v6
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 August 2005

                  Wat voor golf??

                  de golfjes 1 2 en 3 hebben vaak een slechte massa op de koplampen namelijk

                  effe extra massa kabel aan leggen het werkt weer prima

                  Willem

                  #17466786
                  Small Sexy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 May 2008

                    origineel gepost door astra97
                    ik had dat ook alleen in me golf maar deze waren van pilot een splinternieuw

                    ook me vader en schoonvader hadden hier last van allebei van pilot en allebei nieuw uit de winkel

                    het probleem zat hem idd in de spanning want als je een beetje gas gaf tijdens het aanzetten van de lampen dan branden ze wel allebei

                    Zelfde probleem hier af en toe..

                    Dan gaan ze aan en dan knipperen ze enz.. soms ook bij stationair willen ze heel af en toe knipperen. Soort van strobo.

                    Gister ook ontdenkt dat me xenon stoort op me elec circuits, me digi dash lijkt soms vreemd te doen. Miss dat ik binnekort eens of een dikke massa ga leggen, of meteen een relais ertussen.

                    Vaak helpt het idd wel om gas te geven bij het aanzetten. Dus ga het even proberen met de massa, alvast bedankt willem..

                    Sjupke`

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.