Xenon lampen adapters

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Xenon lampen adapters

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258894
    musti20
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 February 2012

      Vandaag ging het allemaal niet goed, eerst de veren die verkeerd zijn besteld en nu de xenon lampen waarvan ik de adapter mis om mijn xenon lampen aan te sluiten.

      Lekker 3 uurtjes mee bezig geweest om de xenon ballast enz weg te werken, de plastic kapje door te knippen en dan wil je de xenon lampen monteren zie je dat de aansluiten niet zonder tussenstukje past.

      Tegen mij hebben ze gezegt (bij http://www.xenonlamp.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;) is plug and play systeem is kwestie van alles aansluiten en het werkt. Inderdaad het werkt wel maar kan de xenon lampen niet vast monteren!?

      Na lang verhaal wie kan me helpen om zo snel mogelijk de adapters te vinden? Ik ga zondag op vakantie met de auto. Ik woon zelf in midden limburg. Zag op navaudio zo adapter (in buurt van Eindhoven). Ben van plan morgen daar naar toe te gaan.
      Iemand een tip of heeft iemand zo adapter wat ik kan komen halen? uiteraard voor een prijsje!

      #18155861
      speaker
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2007

        De originele metalen ringen kan je met een kniptang aan 1 kant doorknippen. Dan heb je je adapters ook !!

        #18155862
        musti20
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 February 2012

          @speaker wrote:

          De originele metalen ringen kan je met een kniptang aan 1 kant doorknippen. Dan heb je je adapters ook !!

          Speaker thnx voor je snelle reactie! Wat moet ik eraan knippen. Ik heb zelfs een foto gemaakt kan je me misschien makkelijker uitleggen

          Dit zijn mijn xenonlampen

          Dit is mijn orignele adapter van mn vectra

          Ben benieuwd hoe ik dit ga oplossen!

          #18155863
          TWA
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 June 2010

            ik heb bij mn omega in dan metalen kapje een snee gezaagd. daardoor kon ik de draad doorvoeren en heb er geen last van gehad. zelfs nu zie ik mn buurman er nog mee rondrijden king:

            Greetz emiel

            #18155864
            musti20
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 February 2012

              Jongens super voor de tip! Dat ga ik morgen ook doen. Ben echt blij dat zulke mensen als jullie en dat opel-forum bestaat!! :D

              #18155865
              ogwest
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 February 2013

                Hey Musti.

                Ik heb toevallig woensdag een xenon set besteld samen met de adapters. Ik heb per ongeluk 2 paar adapters besteld heb ze gekocht van navaudio.nl adapters kosten 12 europer paar. Kijk maar als je ze wilt overnemen woon zelf in Amsterdam. Andere oplossing is wat speaker je heeft verteld maar ik wil alles orgineel houden dus vandaar de adapters.

                Groeten
                Olcay

                #18155866
                musti20
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 February 2012

                  @ogwest wrote:

                  Hey Musti.

                  Ik heb toevallig woensdag een xenon set besteld samen met de adapters. Ik heb per ongeluk 2 paar adapters besteld heb ze gekocht van navaudio.nl adapters kosten 12 europer paar. Kijk maar als je ze wilt overnemen woon zelf in Amsterdam. Andere oplossing is wat speaker je heeft verteld maar ik wil alles orgineel houden dus vandaar de adapters.

                  Groeten
                  Olcay

                  Hey Olcay thnx, zoals speaker het me adviseerde heb ik de originele ringen van opel doorgeknipt en zo gemonteerd.
                  En Amsterdam is toch wel een flink stukje rijden voor mij :D

                  Gr Musti20

                  #18155867
                  ogwest
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    4 February 2013

                    Geen dank. Mooi om te horen dat je het zo hebt opgelost. :thumb

                    #18155868
                    vectra-rene
                      Lid sinds:
                      15 August 2011

                      Hwb je een foto van wat je nu precies gedaan hebt scheelt voor veel mense :thumb euro’s

                      #18155869
                      musti20
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        3 February 2012

                        Helaas heb ik foto vergeten te maken en ik heb er ook geen tijd meer voor. Ik ga morgen ochtend vertrekken en ga zo’n 3000km rijden. Nu moet ik goed uitslapen.

                        Ik heb wel gemarkeerd foto voor je gemaakt wat ik heb door geknipt

                        Dat ringetje moet je wel eruit halen van dat zwarte plastic

                        en hier de eind resultaat van de xenons

                        Groetjes

                        #18155870
                        ogwest
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          4 February 2013

                          Ziet er goed uit. Nneem je wel je reserve lampjes mee voor het geval 1 van je balasten zomaar begeeft. Fijne vakantie en rij voorzichtig .

                          Groeten.

                          Olcay

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.