Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Xenon lampen adapters
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 juni 2013 om 20:24 #17258894
Vandaag ging het allemaal niet goed, eerst de veren die verkeerd zijn besteld en nu de xenon lampen waarvan ik de adapter mis om mijn xenon lampen aan te sluiten.
Lekker 3 uurtjes mee bezig geweest om de xenon ballast enz weg te werken, de plastic kapje door te knippen en dan wil je de xenon lampen monteren zie je dat de aansluiten niet zonder tussenstukje past.
Tegen mij hebben ze gezegt (bij http://www.xenonlamp.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;) is plug and play systeem is kwestie van alles aansluiten en het werkt. Inderdaad het werkt wel maar kan de xenon lampen niet vast monteren!?
Na lang verhaal wie kan me helpen om zo snel mogelijk de adapters te vinden? Ik ga zondag op vakantie met de auto. Ik woon zelf in midden limburg. Zag op navaudio zo adapter (in buurt van Eindhoven). Ben van plan morgen daar naar toe te gaan.
Iemand een tip of heeft iemand zo adapter wat ik kan komen halen? uiteraard voor een prijsje!28 juni 2013 om 20:45 #18155861De originele metalen ringen kan je met een kniptang aan 1 kant doorknippen. Dan heb je je adapters ook !!
28 juni 2013 om 21:05 #18155862@speaker wrote:
De originele metalen ringen kan je met een kniptang aan 1 kant doorknippen. Dan heb je je adapters ook !!
Speaker thnx voor je snelle reactie! Wat moet ik eraan knippen. Ik heb zelfs een foto gemaakt kan je me misschien makkelijker uitleggen
Dit zijn mijn xenonlampen
Dit is mijn orignele adapter van mn vectra
Ben benieuwd hoe ik dit ga oplossen!
28 juni 2013 om 22:25 #18155863ik heb bij mn omega in dan metalen kapje een snee gezaagd. daardoor kon ik de draad doorvoeren en heb er geen last van gehad. zelfs nu zie ik mn buurman er nog mee rondrijden king:
Greetz emiel
28 juni 2013 om 23:22 #18155864Jongens super voor de tip! Dat ga ik morgen ook doen. Ben echt blij dat zulke mensen als jullie en dat opel-forum bestaat!! :D
29 juni 2013 om 07:53 #18155865Hey Musti.
Ik heb toevallig woensdag een xenon set besteld samen met de adapters. Ik heb per ongeluk 2 paar adapters besteld heb ze gekocht van navaudio.nl adapters kosten 12 europer paar. Kijk maar als je ze wilt overnemen woon zelf in Amsterdam. Andere oplossing is wat speaker je heeft verteld maar ik wil alles orgineel houden dus vandaar de adapters.
Groeten
Olcay29 juni 2013 om 10:29 #18155866@ogwest wrote:
Hey Musti.
Ik heb toevallig woensdag een xenon set besteld samen met de adapters. Ik heb per ongeluk 2 paar adapters besteld heb ze gekocht van navaudio.nl adapters kosten 12 europer paar. Kijk maar als je ze wilt overnemen woon zelf in Amsterdam. Andere oplossing is wat speaker je heeft verteld maar ik wil alles orgineel houden dus vandaar de adapters.
Groeten
OlcayHey Olcay thnx, zoals speaker het me adviseerde heb ik de originele ringen van opel doorgeknipt en zo gemonteerd.
En Amsterdam is toch wel een flink stukje rijden voor mij :DGr Musti20
29 juni 2013 om 21:37 #18155867Geen dank. Mooi om te horen dat je het zo hebt opgelost. :thumb
29 juni 2013 om 21:59 #18155868Hwb je een foto van wat je nu precies gedaan hebt scheelt voor veel mense :thumb euro’s
29 juni 2013 om 22:17 #18155869Helaas heb ik foto vergeten te maken en ik heb er ook geen tijd meer voor. Ik ga morgen ochtend vertrekken en ga zo’n 3000km rijden. Nu moet ik goed uitslapen.
Ik heb wel gemarkeerd foto voor je gemaakt wat ik heb door geknipt
Dat ringetje moet je wel eruit halen van dat zwarte plasticen hier de eind resultaat van de xenons
Groetjes
30 juni 2013 om 04:58 #18155870Ziet er goed uit. Nneem je wel je reserve lampjes mee voor het geval 1 van je balasten zomaar begeeft. Fijne vakantie en rij voorzichtig .
Groeten.
Olcay
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.