Xenon inbouwen corsa c

Forumindex Forums Modellen Corsa Xenon inbouwen corsa c

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261336
    corsa0162
      Lid sinds:
      2 October 2013

      Hallo allemaal,

      Ik heb een corsa c uit 2005 met lenskoplampen en wil hier graag een xenon kit inbouwen die ik nog heb liggen.
      Nu heb ik van alles geprobeerd maar ik krijg de lampjes niet vast in de beugeltjes van de koplampen. Is dit wel mogelijk of heb ik hier echt een adapter voor nodig? Zoals deze: http://www.cargoods.nl/shop/xenon-fitting-adapters/8575-xenon-adapter-opel-corsa-c/” onclick=”window.open(this.href);return false;

      De xenon lampen zien er nagenoeg hetzelfde uit als de halogeen lampjes dus snap niet waarom ik hier persee een 30 euro adapter voor nodig heb :S

      Is hier een andere makkelijke work-around voor?

      Bedankt alvast! :)

      #18180926
      thereaper
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 March 2011

        In mijn 3d koplampen paste het perfect, heb je wel h7 xenon?

        #18180927
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Zijn die Adapters niet bedoeld voor de Spiegellampen van de Corsa-C???

          Willem

          #18180928
          corsa0162
            Lid sinds:
            2 October 2013

            Sorry voor late reactie!

            Het is wel H7 xenon en wanneer ik het aansluit werkt het ook gewoon, baal er alleen ernorm van dat de beugels niet om het lampje heen kunnen…

            Iemand nog andere suggesties?

            #18180929
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Is het voetplaatje van je xenonlamp misschien te dik? Anders het beugeltje iets verbuigen misschien.

              #18180930
              corsa0162
                Lid sinds:
                2 October 2013

                @martklanderman wrote:

                Is het voetplaatje van je xenonlamp misschien te dik? Anders het beugeltje iets verbuigen misschien.

                Ja dat is het probleem.. Als ik het beugeltje ga buigen ben ik bang dat die straks afbreekt of dat wanneer het nodig is er geen halogeen lampje meer in past..

                Ik zit eraan te denken om deze lampjes los te bestellen: http://www.navaudio.nl/products/H7-Xenon-vervanging-lamp-met-metaal-voet.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                Daar zou het probleem mee moeten zijn opgelost. In de veronderstelling dat zulke losse lampjes gewoon werken op mijn ballasten? Weet ff niet welk merk ballasten ik heb.. Kan iemand dit misschien bevestigen?

                Thanks!

                #18180931
                corsa0162
                  Lid sinds:
                  2 October 2013

                  Heb het inmiddels opgelost door xenon lampjes te bestellen met een metalen voet! :) Lampjes pasten perfect en werken op de ballasten die ik nog had.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.