Xenon in Zafira A

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Xenon in Zafira A

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224395
    croshok
      Lid sinds:
      23 April 2008

      Ik heb nog een prima werkende set xenon liggen en wilde deze in de Zafira inbouwen. Helaas zag ik een systeem waarbij je het lampje in een blokje moet steken en deze in de lamp draaien.

      Nu vroeg ik me af of er xenon in te bouwen is en zo ja hoe? Stroomvoorziening lijkt me niet een probleem, maar het lampje goed vastzetten wel.

      Ik wil geen lampen die alleen de sterren verlichten :). Set moet gewoon goed afgesteld worden en niet verblinden.

      Zijn hier misschien verloopstukken voor te krijgen ?? of evt. andere oplossingen?

      #17708704
      erwin78
        Lid sinds:
        23 May 2009

        Ken je de afkorting UTSF ? use the fucking search ;) , zijn al tig topics over geweest maargoed je zult de lamphouders door moeten boren.

        #17708705
        croshok
          Lid sinds:
          23 April 2008

          origineel gepost door erwin78
          Ken je de afkorting UTSF ? use the fucking search ;) , zijn al tig topics over geweest maargoed je zult de lamphouders door moeten boren.

          TFSDNGMTFA Daar wel eens van gehoord ?

          The fucking search did not give me the fucking answer. Gezocht onder xenon, maar niet het gewenste resultaat.

          Ik begrijp dat je het best een reserve set van die lamphouders kan bestellen en dan pas boren. Blijft je lampje dan wel vast op zijn plek, of gaat deze dan trillen?

          #17708706
          Jerk
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 July 2004

            En toch zijn er genoeg Zafira’s die xenon hebben igebouwd
            Ik ben er ook 1 van en dat staat toch echt wel beschreven in een topic
            Dus volgende keer beter zoeken ;)

            Maar je moet idd die bruine lampenhouders uitboren en dan is het plug and play
            Was bij mij wel het geval
            Is zeker een aanrader :thumbup

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.