Xenon AFL koplampen Astra H

Forumindex Forums Modellen Astra Xenon AFL koplampen Astra H

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370833
    Ted1993
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 November 2019

      Hallo iedereen, ik heb zojuist Originele koplampen gekocht voor mijn Astra H, bij thuiskomst zie ik pas dat deze met AFL zijn, er zit 1 xenon starter op, en 1 AFL module aan elke lamp. ik hoef heel dat AFL gebeuren niet te hebben, maar zijn ze alsnog gewoon te gebruiken en aan te sluiten of is dit onmogelijk? ik probeer ook een how to te vinden, maar die kan ik niet vinden, ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen, desnoods inbouwen tegen betaling, zonde van het geld dat ik er voor betaald heb anders.

       

      Groetjes,

      Ted

      #18370868
      Sub606
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 September 2017

        Hoi,

        Lastig te zeggen, er zitten extra stel motoren in het lijkt me zeer waarschijnlijk dat je het mogelijk wel zonder kan gebruiken. Opzich makelijk om uit te proberen, als je ze gwn inbouwt zie je meteen of de koplamp een bepaalde stand aan neemt, dan moet je ze natuurlijk nog wel met de hand kunnen verstellen.

         

        Mocht je afl in willen bouwen, extra sensor op je achteras, deze moet met drie kabels naar je dashboard kastje (kabel zou ik dan zelf maken). Afl module in je dashboardkastje. En alles in programmeren met opcom of tech2. Modules zitten al onder de koplampen zoals je zei, dus dat scheelt! :good:

         

        Waar je even op moet letten is dat je nu een knopje hebt om je licht hoogte in te stellen, deze moet je vervangen voor eentje zonder! Anders gaat het lastig worden bij de apk..

        #18370869
        Sub606
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 September 2017

          Als je trouwens orgineel ook geen xenon hebt moet je wss nog bedrading in de koplamp en in de stekker om.gaan leggen. De xenon gebruikt namelijk een andere gnd connectie dan de halogeen lampen.

          Als je je huidige koplampen hebt gedemonteerd kan je zien of er twee contacten missen in de stekker, je hebt geluk als ze er al zitten :yahoo:

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.