X30XE jankende injectoren

Forumindex Forums Techniek V6. C25XE / X25XE / X30XE / Y26SE enz X30XE jankende injectoren

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252488
    Vannos
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 November 2010

      onderwerp zegt genoeg. heb een x30 blok in de calibra gehangen, met c25xe aanbouwdelen.
      en de injectoren van de x30xe er in gezet.

      maar motor loopt niet lekker stationair. hoger in toeren loopt hij goed. maar dan heb ik last van
      jankende injectoren iemand enig idee wat er mis kan wezen. Injectoren zijn wel gereinigd grondig.

      hier onder filmpje er van

      [youtube:39z1ye47]http://www.youtube.com/watch?v=HzmH7PqEi6I&feature=youtu.be[/youtube:39z1ye47]

      http://www.youtube.com/watch?v=HzmH7PqEi6I&feature=youtu.be” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18069151
      syl-astra
        Lid sinds:
        3 October 2007

        lijkt me eerder of er iets aan loopt te schuren
        of een geval van valse lucht trekken

        weet je zeker dat die aanzuig buis in het midden goed aansluit ??

        #18069152
        Vannos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 November 2010

          dat zou misschien kunnen. ik ga vanavond eens kijken weet misschien wel waar hjet aan kan liggen.

          heb het onderste deel van de inlaat van de x30 ( van plastic ) . De rest van de c25

          mischien dat daar iets niet lekker is.

          #18069153
          Basgsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Die combinatie had ik het ook, omdat die plastic inlaatpoorten groter zijn. Denk dat er dan wat tussen zit
            of de pakking kapot is. Hopelijk is het iets kleins.

            #18069154
            Vannos
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 November 2010

              ja klopt het was valse lucht gelukkig, heb nu wel het complete inlaat gedeelte van de c25x er op zitten Draait SUUPERR :agent :agent

              #18069155
              Basgsi
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 June 2004

                :thumbup nu nog ff chippen en dan zit je helemaal :mrgreen: :twisted: :-D king: in de auto

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.