x16xe in corsa b aansluiten

Forumindex Forums Modellen Corsa x16xe in corsa b aansluiten

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17252808
    otdh
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 March 2010

      ey

      ik zit ff met een probleem;
      heb om de winter door te komen een corsa b gsi gekocht ( uit 2000 ) alleen die had een kapotte motor

      nu is die wissel natuurlijk geen probleem, alleen aangezien dit mijn 1e 1600 corsa is ( ipv 2 liter ) loop ik ff vast op een paar dingetjes: ( motor was al half uitgebouwd )

      – ik hou bij ( onder ) de inlaat 1 wit 2polig stekkertje over, waar moet deze op?
      – de koelslangen naar de kachel, waar komen deze vandaan? ( 1 uit de kop, waar komt die ander vandaan? )
      – de vacuumslangen, de meeste spreken voor zich maar als er iemand n schematje ofzo heeft zou dat wel makkelijk zijn

      thnx

      Marc

      #18074476
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Net onder de kop hoort een kunstof pijp te lopen dat is de andere kachel buis.

        Wit tweepolig stekkertje is inlaattemp sensor.

        #18074477
        otdh
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 March 2010

          Ey

          Ik bedoel t andere witte stekkertje, die van de inlaattemp komt al voor de inlaat uit de kabelboom

          Ik heb 1 koelslang over met een vacuum potje ertussen en 1 die vanaf de plastice buis komt

          #18074478
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Maak er eens een foto van?

            Koelslang met vacuum potje?

            Mischien is de stekker van de tankontluchtingsklep. Maar meeste gevallen is die stekker rood van kleur.
            Welke draadkleuren heeft de stekker?

            Die plastic buis hoort naar je waterpomp te gaan met een rubberen slangetje en andere deel hoor tnaar de onderkant van je radiator te gaan.
            Kleine pijpje gaat dan naar je kachel.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.