Woofer keuze

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Woofer keuze

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207521
    tdc
      Lid sinds:
      17 August 2007

      Ik heb een:
      caliber rally ca 4900
      hieruit kan ik 450wat (190wat rms) halen voor Woofer

      Waar kan ik het beste naar kijken,
      want je hebt ook nog het frequentiebereik, maar dit maakt volgens mij niet uit, want met de versterker kun je dit ook instellen, maar welk van deze is het meest geschikt? Of wat is het advies bij het kiezen van een woofer,

      http://student.hro.nl/0762476/Woofer.JPG

      met vr. groet,

      Timo

      #17420061
      Mdv53
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 January 2005

        Ik zou de woofers die jij hebt uitgezocht lekker laten zitten. Koop a.u.b een goede subwoofer van een degelijk merk.
        De subwoofer moet rond de 190 watt rms zitten niet veel meer, wat is je budget voor een subwoofer?

        #17420062
        tdc
          Lid sinds:
          17 August 2007

          buget, nja wou niet meer dan 80-100euro kwijt zijn en hoef er geen kist omheen want die heb ik al liggen.
          en heeft het zin om een Sony woofer aan te sluiten op een Caliber versterker? zit je dan niet slechtere kwaliteit aan te sluiten op A kwaliteit..?

          Timo

          #17420063
          tdc
            Lid sinds:
            17 August 2007

            Is het veilig om een woofer met 500W / 250RMS aan te sluiten op deze versterker (450W / 190RMS)?

            #17420064
            Mdv53
            Deelnemer
              Lid sinds:
              26 January 2005

              In die prijsklasse zijn leuke woofers te krijgen bijv: Mtx, kicker enz. Om het optimale uit je woofer te halen zal je toch een kist moeten laten berekenen, omdat alle woofers verschillend zijn.

              190 watt rms op een woofer van 250 watt rms gaat gewoon goed, mits alles goed is afgesteld.

              #17420065
              opelfreak
                Lid sinds:
                29 June 2004

                IK zou idd ook alle subs die je noemt zoveel mogelijk links laten liggen. Voor je budget is er veel beter te krijgen. En of Caliber A-kwaliteit is kan je over discussieren, ik vind iig zeker van niet, maar alles moet naar je budget zijn. Ik weet iig wel dat ze qua vermogens wel eens wat aan de hoge kant zitten zeg maar.
                Wat sub betreft kan je idd aan MTX en Kicker denken, ik persoonlijk zou er met jou budget een Rockford Fosgate indoen:
                Kijk eens op rondevries.nl en dan bij het merk Rockford Fosgate naar de: Rockford Fosgate P1S412
                Die kan met zijn 150 rms denk ik jouw versterker wel aan.

                #17420066
                astra-99 dti
                  Lid sinds:
                  23 March 2008

                  ik zou dan denk ik toch meer voor audio system gaan
                  deze boxen liggen kwa prijs erg laag, en heb je super goed spul voor

                  voor 110 euro heb je 400 rms. wat dus dan met erg goed afstellen ook hard kan gaan.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.