Witte knipperlichtglazen Monza Senator A1 Commodore C

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Witte knipperlichtglazen Monza Senator A1 Commodore C

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Berichten
  • #17545328
    GSE
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 August 2006

      Weet je wat het is:
      Als ijzer zeldzamer was als goud en goud net zoveel te krijgen was als als ijzer nu,koste goud geen ruk.

      Als iedere Monza A1 met witte knipperlichten was uigebracht en iemand kon oranje glazen maken zou dat helemaal het einde van de wereld zijn.

      Wat ik bedoel,smaak is een zaak apart maar ik weet zeker dat de helf van de mensen die ze wil kopen ze puur met het idee koopt ik heb wat unieks.

      Persoonlijk vind ik bij de A1 oranje mooier,wit is te modern voor als dat chroom en oudbollig gedoe zoals die vierkante neus en antiek dashbord/interieur.
      Bij een A2 staat het veel beter.

      En als ze wit een hit waren geworden waren ze wel in Australie gemaakt geworden,de Holden Commodore is daar nu nog hot wat betreft aftermarket delen zoals:
      spoilers-remmen-uitlaten-tanks-motor delen enz enz alles nog vollop te krijgen,en een knipperlicht op massa schaal namaken in een andere kleur is kinderspel voor fabrikanten…

      #17545329
      Jo1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        15 September 2004

        Nou, ik heb dan toch nog niemand zich moeite zien doen om op een A2-type oranje knippers te monteren.

        Nou is het absoluut niet zo dat ik op mijn commo voyage een hele A2-neus ombouw omdat daar wel witte glazen in zitten.
        Nee, nee, op een commo hoort een commo-neus, maar het enige wat ik net iets minder vind, is dan toch dat oranje.

        Ennuh, Ben, ik zie liever zilver of RVS dan Goud of koper. Anderen zien misschien nog liever matzwart.

        #17545330
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Ik zie het niet zo zwart, wit geeft iets extra’s :o

          en appels met peren te vergelijken doen ik niet. :D

          Kijk, dat er in het land van Down Under
          genoeg motordelen en spoilers te verkijgen zijn [van een Holden]
          heeft denk ik niet zoveel te maken met het witte knipperlicht. :hmmz

          motoronderdelen en evt spiolers vinden nl meer aftrek op de markt
          dan een wit knipperlichtje. :wors

          Zie het zelf in de werkomgeving vaak genoeg, spoilers gaaf,
          motor moet goed lopen, maar witte knippers komen pas
          als laatste in beeld. [bij wagens met oranje knippers] ;)

          sorry, moest ff inhaken, wil niet dat mijn aandeel slinkt :D:D:D

          #17545331
          GSE
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 August 2006

            Ik heb ook nooit gezegd dat ik witte knipperlichten niet mooi vond,enkel dat ik ze wat te modern vind bij een oude A1 Monza,staat opzich goed,alleen vind ik het wat te modern uitvallen.

            #17545332
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Hoe zou een A2 eruit zien met oranje knippers :o

              nou, hierbij dan m’n A2, toen in betere tijden,
              [met dank aan de bouwer die me de foto’s gestuurd heeft]:thumbup

              Hier met oranje knippers en mistlampen, om er toch een beetje eenheid in te krijgen
              foto is origineel de oranje lampies wederom fake ;)

              misschien een klusje erbij voor user ckad :hmmz ;)

              #17545333
              rinus de boer
                Lid sinds:
                2 July 2004

                Ik vind het niks, dat oranje. Een A2 is met witte knippers mooier. Toch mooi, dat je met Photoshop alvast een impressie kan maken.

                Maar ik kan erin komen, dat als je een witte A1 hebt, dat witte knippers wel weer mooi zijn. Ik stel het me zo voor bij m’n witte Rekord, en dan heeft het wel wat, denk ik.

                Net zoals die deels meegespoten spiegels op jouw oranje Monza, dat vind ik ook mooi. En het kan ook qua tijdsbeeld, want je zag in die jaren al meer auto’s met meegespoten spiegels. Misschien een optie om dat bij mijn Monza ook eens te laten doen, gelijk in combinatie met de motorkap, om de steenslag verwijderd te hebben. Ik zal eens een bezoekje brengen aan m’n spuiter, wat dat gaat kosten.

                #17545334
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Hoe meer impressies, des te betere beeldvorming je krijgt met al die lampies ;)

                  Vindt het zelf wel mooi, die lampies in kerstmis-tijd

                  tis alleen jammer dak mijn wagens daarvoor gebruik,
                  het schoonmaken nadien vergt nl veel tijd :D:D:D

                  Misschien dat er meer users zijn, met eigen foto’s
                  van Rekord Senator Monza Commo, hmm, benk niets vergeten :hmmz
                  je mag ze hier plaatsen, of stuur ze per u2 of email.
                  poets voor je het kenteken ff weg en je krijgt er andere lampies in :thumbup

                  #17545335
                  astraminator
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    13 August 2004

                    Ik vind die oranje lampjes 3x niks. Steekt zo af op een auto. En om daarom de hele auto oranje te spuiten gaat mij wat ver.;);)

                    Ik hoop dat het gaat lukken met die lampjes en dat het een schappelijke prijs wordt. Die mensen hebben toch wel effe nodig om dat te berekenen moet ik zeggen.

                    Maar zo blijft dit topic wel mooi steeds omhoog komen en zo zie je dat over maak niet te twisten valt maar dat dat wel wordt gedaan.

                    #17545336
                    astraminator
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      13 August 2004

                      Eindelijk wat nieuws aan de horizon.

                      Kan de lampen laten maken. Kompleet met spiegel en glas. Alleen zijn de eenmalige kosten veel te hoog. Ik zou nu 250 setjes moeten bestellen.

                      De prijs ligt dan bij ca. euro 175,-. Dat is dan wel incl. E1 keurings certificaat. ex certificaat zal iets goedkoper zijn maar dan kan ik ze niet in Duistland verkopen.

                      Aangezien ik denk dat ik max. 50 setjes zal verkopen gaat dit hem niet worden.

                      Dus mochten er 250 gegadigden zijn (die ook nog vooruit willen betalen) dan houd ik mij aanbevolen.

                      #17545337
                      rinus de boer
                        Lid sinds:
                        2 July 2004

                        Dat is wel een forse investering, 250 x 175 euries. Volgens mij rijden er nog geen eens zoveel Sennies/ Monza’s A1 rond hier, dus je hebt maar een beperkte aftermarket voor die dingen. Maar met dat E1 keur, kan ze je toch in heel Europa verkopen?

                        #17545338
                        astraminator
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          13 August 2004

                          Klopt maar ik heb niet zoveel cash om dat zomaar even voor te schieten.
                          Denk overigens de meeste hier niet. En daar komt nog bij dat niet iedereen euro 175,- wil betalen voor eensetje knipperlichten.

                        11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.