Witte Astra G 5-deurs, kentekenplaten en onderhoudsboekje

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield Witte Astra G 5-deurs, kentekenplaten en onderhoudsboekje

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263905
    djsparky
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 March 2006

      Van een collega is vorig jaar zijn onderhoudsboekje gejat uit zijn witte Astra G 5-deurs. Gisteren zijn de nummerplaten gestolen, terwijl zijn auto in een parkeergarage bij werk stond. Uiteraard heeft hij gelijk aangifte gedaan en rijdt al met platen met een 1 erop rond.

      Mocht je in een advertentie of in real life een witte Astra G 5-deurs zien met kenteken **-GZ-PS, dan is de kans aanwezig dat dit zijn platen zijn…

      Greets Joost

      #18215744
      VideoRipper
        Lid sinds:
        11 December 2013

        Ik vond laatst een paar kentekenplaten (ja als je ze per paar vind, dan is dat verdacht),
        maar ik denk niet dat die van je collega zullen eindigen op een auto op Marktplaats.

        De dieven stelen deze platen om er gratis mee te kunnen tanken; de echte eigenaar
        kan dus binnenkort een bezoekje/brief verwachten van een incassobureau.

        Het is dus goed dat hij aangifte heeft gedaan. :thumbup

        TIP aan mezelf: ik moet mijn voorplaat nog vastpopnagelen. :idea:

        #18215745
        djsparky
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 March 2006

          Ghehe, das inderdaad verdacht…
          In de bewuste garage is het de eerste 3 uur gratis parkeren, daarna betalen, dus wij rijden net voor de 3 uur de auto even om… De platen zijn dus gejat in de laatste 3 uur en m’n collega zat 15 minuten later al aangifte te doen, dus ben benieuwd…

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.