winterbanden

Forumindex Forums Modellen Corsa winterbanden

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253584
    pollydor
      Lid sinds:
      29 February 2008

      heb een Corsa D van 2010 met bandenmaat 185/65 R15 4 gaats kan ik hier een velg op plaatsen met maat 185/70 R14 opel schrijft wel voor om
      185/60 R15 te gebruiken als winterband, kan iemand mij helpen? bedankt alvast :D

      #18083691
      noppe889
        Lid sinds:
        22 September 2012

        denk wel dat het gaat maar miss gaat je km teller afwijken dat weet ik niet zeker

        #18083692
        bandido
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 February 2010

          http://www.bandenvelgen.com/bandenmaat-berekenen” onclick=”window.open(this.href);return false;

          http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

          #18083693
          robert_corsa
            Lid sinds:
            16 May 2009

            Geen probleem

            #18083694
            ries e
              Lid sinds:
              23 December 2011

              Hoeveel ruimte zit er nu bij de voorwielen tussen de remklauwen en de velg?
              Als hier weinig ruimte tussen zit loop je de kans dat een 14 inch velg niet gaat passen omdat deze kleiner is en dan tegen de remklauw aan komt. Als nu je vingers tussen de velg en de remklauw passen heb je voldoende ruimte om velgen een inch kleiner te monteren.

              #18083695
              pollydor
                Lid sinds:
                29 February 2008

                bedankt voor de reacties ga eerstdaags kijken als ik plaats genoeg heb aan de remklauwen :wors

                #18083696
                OA-H
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 May 2012

                  Wat dacht je van aanlopen aan de onderkant van je veerschotel als je hoge banden gebruikt.
                  Als je originele velgen gebruikt dan zal de velgen niet aan de klauwen aanlopen.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.