Windows server 2003 zwervend profiel

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Windows server 2003 zwervend profiel

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232356
    Leontjuh
      Lid sinds:
      4 February 2011

      Ik heb een probleem.. Ik krijg de onderstaande melding op 2 pc’s met windows XP als ik inlog op ons domein. We gebruiken hier windows server 2003.

      Windows heeft uw zwervend profiel niet geladen en probeert u nu op basis van uw lokaal profiel aan te melden. Wijzigingen in het profiel worden niet naar de server gekopieerd wanneer u zich afmeldt. Uw profiel werd niet geladen omdat er al een kopie van de profielmap op de server bestaat die niet de juiste beveiligingsinstellingen heeft. De huidige gebruiker of de groep Administrator dient de eigenaar van de map te zijn. Neem contact met de netwerkbeheerder op.

      Hierna krijg ik nog een melding dat die het lokale profiel ook niet kan laden.. Heb al gegoogled maar helaas tot nu toe zonder resultaat.
      Ik hoop dat ik dit hier goed heb gepost en dat iemand mij hiermee kan helpen…
      Ik check morgenvroeg rond 8 uur de reacties dus reageer vandaag niet meer. :

      Alvast bedankt,
      Vriendelijke groeten Leon

      #17812912
      alphox
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        precies zoals er staat, check de rechten op de profiel map. de gebruiker waarmee je inlogd, moet volledige rechten hebben op zijn profiel. af en toe kan dat wel eens gebeuren dat er daar wat fout gaat, ik heb 3000 gebruikers op ons netwerk, en kom dit ook af ent oe tegen.
        het kan ook zijn dat het profiel beschadigd is, dan moet je allebei de profielen (op de pc, als hij die daar laat staan) en op de server verwijderen. dan maakt ie ‘m zelf opnieuw aan inclusief de goede rechten

        #17812913
        2e-c14nz
          Lid sinds:
          5 June 2009

          verwijder ook gelijk alle lokale profielen nadat je de rechten hebt gecheckt. Heb je dit probleem al lang/ vaker?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.