Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Wim’s Corsa-B upd 04-05-’14: Remmen Banden + Diversen kleine
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 februari 2014 om 12:33 #18157495
Ja…lekker legaal.
Als er wat gebeurt ben je nergens met je corsatje ervoor.
Toch wel verwacht dat jij zoiets niet zou doen,als chauffeur zijnde.
10 februari 2014 om 14:00 #18157496lol
Maar hij rijdt niet he!? Hij staat stil, mag gewoon :angel
10 februari 2014 om 16:25 #18157497@sjoerdie wrote:
Ja…lekker legaal.
Als er wat gebeurt ben je nergens met je corsatje ervoor.
Toch wel verwacht dat jij zoiets niet zou doen,als chauffeur zijnde.
Geheel Legaal inderdaad.
Niks mis met deze Combinatie, Zolang deze aanhanger leeg blijft mag ie er gewoon Achter.
Aanhanger weegt 780 leeg (weegbrug) mijn Corsa mag 800kg trekken..Ik moest m alleen even terugbrengen naar de Verhuurder ervan.
Ik kan je vertellen, Dit Corsa-tje trekt stuurt en remt hem beter als menigeen Zwaardere auto!!!!
De Fiat Stilo JTD 140 (16V) (Chipped naar 175pk) had er knap meer moeite mee als de Corsa, zowel met Wegrijden als met RemmenWillem
10 februari 2014 om 16:34 #18157498Willem kom op..
Jij weet ook dat niet het leeggewicht telt…Maar het maximale laadvermogen.
Maar teveel off-topic weer, excuus.
10 februari 2014 om 16:39 #18157499nee hoor, Ik heb E bij B, dus mag leeg rijden met deze Combinatie, Trailer weegt nu 780kg op de Weegbrug (680kg leeg op kenteken).
Dus ik mag m gewoon verplaatsen, legaal..
Of ik nu een Boedelbakje vol laait tot 800kg of ik met deze leeg erachter rijdt lijkt me geen verschil.Willem
10 februari 2014 om 20:51 #18157483mijne mag zelfs 1000KG trekken :)
10 februari 2014 om 22:23 #18157500Geen corsa-B TD dan
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
17 februari 2014 om 17:00 #18157501Effe Velgen eronder gezet om te passen, Loopt wat aan zowel voor als achter, maar niet heel veel, en enkel bij diep inveren.
de bandenmaat is dan ook niet helemaal juist: 205-45-16
de Corsa plakt wel als een malle in de Bochten nu, alleen erg last van Spoort trekken in het stuur, al met al staan deze wielen afkomstig van een bj2000 Honda Civic niet verkeerd:Willem
17 februari 2014 om 17:07 #18157502Met de maat 195/40/16 en een beetje zakken staat het dik :thumb
17 februari 2014 om 17:11 #18157503Moet ermee door de Blubber kunnen ploeteren haha..
Zakken is nog geen optie op het moment.
Willem
17 februari 2014 om 18:07 #18157504@wim-v6 wrote:
Moet ermee door de Blubber kunnen ploeteren haha..
Zakken is nog geen optie op het moment.
Willem
Goede en bekende reden om niet voor verlaging te gaan haha
17 februari 2014 om 18:25 #18157505Wat is de ET waarde Willem?
En het naafgat klopt dat een beetje?17 februari 2014 om 21:47 #18157506ET38 en de 56.1mm pasringen van de honda gaan keurig mooi over de 56.6mm Opel naven.
Vind je t wat Servaas??
Ik gaat denk toch op de Opel 15inch velgen rijden.Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
18 februari 2014 om 19:26 #18157507Leuk wagentje zo, doe je nog wel eens iets aan je vectra qua mods?
19 februari 2014 om 16:56 #18157508Vectar staat bij de Schade hersteller voor opknappen schade, en Nose Mod..
dus daar gaan we ook gewoon Vrolijk mee verder, wees daar maar niet bang voor…Dit is de daily, zo veel mogenlijk mee rijden, zonder te veel kosten te maken…
22 februari 2014 om 08:21 #18157509Al iets gehoord van de verzekering dan?
Daarnaast binnenkort nog een remmenupgrade toch :vertag
23 februari 2014 om 16:26 #18157510Veezekering zit wel goed
Belangrijker is hoe ze straks weer voor de deur staat.Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
3 maart 2014 om 22:37 #18157511Zo Dikke Stortkoker laten fabriceren door Carlo, Hiervoor echt Superveel dank, voor je Braadwerk, hij is goed dicht, en werkt prima..
Dit is vanaf de turbo tot aan het eind geheel Zelfbouw dus!!
Amerikanen dempertje ertussen.De uitlaat heeft een minimalen Binnendiameter van 55mm, en dat is goed te merken met rijden.
Zo ging de Max Turbodruk van 1,25 a 1,3bar naar 1,5 a 1,55bar, en Spoelt de boel flink eerder op.
Ook kan ik op de snelweg met minder diep gas intrappen eenzelfde snelheid rijden.
Over het verbruik kan ik nog geen uitspraken doen.
Wel blijft de Motortemperatuur in het algmeen knap lager..en de ISUZU diesel doet goed waar ie goed in is, Olie lekken!!
Willem
4 maart 2014 om 06:47 #18157512En een filmpje van het gebulder?
We zijn natuurlijk benieuwd hoe het klinkt
:thumbup mooi werk Carlo4 maart 2014 om 06:48 #18157513Leuk pijpje :kewlpics Het wordt een echte sleeper zo :thumbup :thumbup
4 maart 2014 om 07:48 #18157514Filmpje komt nog wel hoor, wees daar maar niet bang voor
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
4 maart 2014 om 07:49 #18157515Als je verbruik gegevens hebt, dan ben ik daar erg nieuwsgierig naar ;)
Ik denk dat ik bij het ombouwen van de 1.7 motor maar direct de uitlaat en IC erbij mee pak.
4 maart 2014 om 08:12 #18157516Rijd nu met de stop dicht ivm APK, maar komt nog knap vooruit opzich, alleen turbo pakt veel later op.
Denk wel dat ze erg zuinig rijdt.Druk komt nu niet boven de 1,3 dar ivm dichtgedraaide roetstop.
Dat was 1,7bar met roetstop 180graden in (open) gedraait.
Willem
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
5 maart 2014 om 10:46 #18157517Al in het echt mogen aanschouwen en horen :thumb
5 maart 2014 om 17:45 #18157518leuk uitlaatje :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.