Wil je binnenkort een Grandland kopen?

Forumindex Forums Modellen Grandland X Wil je binnenkort een Grandland kopen?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18356891
    Hans GLX
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 May 2018

      Hallo Opel vrienden,

      Ben je van plan binnenkort een Grandland kopen? Heb je nog steeds geen offerte getekend? Kijk dan eerst op de beschikbare voorraad Grandland,s. Echt de moeite waard, en ik denk zéker dat er wat voor je bijzit. Zowel de Online-edition, als de B Excutive,  Innovation, handgeschakeld of automaat. In diverse kleuren en uitvoeringen. Dit voorkomt een lange wacht of levertijd van de fabriek. Je kunt dan in zeer korte tijd de eigenaar zijn, en rijden zonder lang te moeten wachten, in deze prachtige auto.

      grand-xp7

       

      #18356900
      hreedijk
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 April 2018

        [quote quote=18356891]Hallo Opel vrienden, Ben je van plan binnenkort een Opel Grandland te kopen? Heb je nog nergens een offerte getekend? Kijk dan eerst even op de beschikbare voorraad Grandland,s. Echt de moeite waard, en ik denk zéker dat er wel wat voor je bij zit. Zowel Online-edition, B Excutive, Innovation, handgeschakeld of automaat. In diverse kleuren en uitvoeringen. Dit voorkomt een lange wacht of levertijd van de fabriek. Je kunt dan in zeer korte tijd de eigenaar zijn, en rijden zonder lang te moeten wachten, in deze prachtige auto. grand-xf[/quote]

        Inderdaad verstandig, volgens mijn dealer is er nu een levertijd van minimaal 6 maanden.
        Had dit ook gedaan, helaas was mijn configuratie niet in automaat uitvoering op voorraad.

        #18356912
        mmarkvoort
        Deelnemer
          Lid sinds:
          18 April 2018

          [quote quote=18356900]

          Hallo Opel vrienden, Ben je van plan binnenkort een Opel Grandland te kopen? Heb je nog nergens een offerte getekend? Kijk dan eerst even op de beschikbare voorraad Grandland,s. Echt de moeite waard, en ik denk zéker dat er wel wat voor je bij zit. Zowel Online-edition, B Excutive, Innovation, handgeschakeld of automaat. In diverse kleuren en uitvoeringen. Dit voorkomt een lange wacht of levertijd van de fabriek. Je kunt dan in zeer korte tijd de eigenaar zijn, en rijden zonder lang te moeten wachten, in deze prachtige auto. grand-xf

          Inderdaad verstandig, volgens mijn dealer is er nu een levertijd van minimaal 6 maanden. Had dit ook gedaan, helaas was mijn configuratie niet in automaat uitvoering op voorraad.[/quote]

           

          En buiten dat….. De BPM gaat weer omhoog :-)

          #18356923
          Hans GLX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2018

            @ hreedijk,

            Ja dat is jammer. Het kan natuurlijk zijn dat er in jouw configuratie nét niks op voorraad is. Maar een klein compromis op de auto, scheelt je dan wel even 6 maanden wachten. Of nog langer. ;-) Er is best veel op voorraad hoor als je even op internet kijkt.

            @ mmarkvoort,

            Is het zo dat als je langer moet wachten, en je bestelling is al gemaakt, dat je dan de tussentijds verhoogde BPM óók nog eens meebetaald? :no-money:

            #18366170
            OPCASTRA
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 December 2017

              Hallo,

              Dat heb ik wel gedaan…..een nieuwe OPEL Grandland X met een levertijd van maar twee weken.

              A.s zaterdag staat hij kant en klaar in de showroom.

              Zitten alleen geen mistlampen op, maar zo vaak heb je die toch niet aan.

              Een GLX vol extra’s, met reuzekorting en binnen twee weken al rijden.

              Echt aanbevolen.

               

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.