Wielnaven Omega B2 achterzijde

Forumindex Forums Modellen Omega Wielnaven Omega B2 achterzijde

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17227336
    Arjan Kuijper
      Lid sinds:
      29 June 2004

      Weet iemand waar je wielnaven kan bestellen voor een Omega B2 station voor de achterzijde? En dan bedoel ik alles behalve de Opeldealer…

      De automaterialenzaken en duitse ebay kunnen mij niet verder helpen hiermee:(

      #17744979
      arjontje
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 March 2006

        origineel gepost door Arjan Kuijper
        Weet iemand waar je wielnaven kan bestellen voor een Omega B2 station voor de achterzijde? En dan bedoel ik alles behalve de Opeldealer…

        De automaterialenzaken en duitse ebay kunnen mij niet verder helpen hiermee:(

        Ben toch bang dat je daar voor naar dealer voor moet.

        Wat is het probleem met de dealer dan??

        #17744980
        The Undertaker
          Lid sinds:
          29 January 2005
          #17744981
          MetalRush
            Lid sinds:
            17 November 2004

            Verzending vanuit UK naar NL is best wel prijzig.
            Schrik daar niet van…

            #17744982
            rpjverhoev
              Lid sinds:
              13 March 2006

              op de sloop al gekeken?

              #17744983
              Arjan Kuijper
                Lid sinds:
                29 June 2004

                Bedankt allemaal voor de reacties!:thumbup
                De reen dat ik eigenlijk niet bij de Opel dealer wil kopen is het kostenplaatje van 340 euro…
                Een naaf in Duitsland kost 35 euro maar enkel voor de voorzijde…

                Verzendkosten vanuit Engeland bedrag 45 pond voor 2 stuks, das behoorlijk aan de prijs maar nog wel goedkoper dan de dealer. Het blijft jammer dat je in de Benelux geen goede prijzen kan krijgen hiervoor…

                De sloop is geen optie, dan moet ik ook tweedehands wiellagers gaan monteren en daar ben ik geen voorstander van. Als je het doet, doe het dan goed zeg maar:P

                Ik sta nog open voor andere opties, als die er echt niet zijn dan wordt het toch een bestelling Engeland denk ik…

                #17744984
                Jack-omegax3.0xe
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  23 September 2007

                  origineel gepost door Arjan Kuijper

                  De sloop is geen optie, dan moet ik ook tweedehands wiellagers gaan monteren en daar ben ik geen voorstander van. Als je het doet, doe het dan goed zeg maar:P

                  Ik sta nog open voor andere opties, als die er echt niet zijn dan wordt het toch een bestelling Engeland denk ik…

                  Waarom zou je voor wiel naven van de sloop oude lagers moeten gebruiken??:wtf

                  Wiel lagers zijn ook vervangbaar en dan weet je zeker dat dat gedeelte ook goed is.

                  Zou de sloop zeker als optie nemen.

                  Gr Jack

                  #17744985
                  The Undertaker
                    Lid sinds:
                    29 January 2005

                    origineel gepost door MetalRush
                    Verzending vanuit UK naar NL is best wel prijzig.
                    Schrik daar niet van…

                    Klopt, als je besteld bestel dan gelijk andere zaken, dan kan je veel goedkoper uit zijn als in Nederland.

                    #17744986
                    sw_reijnders
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      27 October 2005

                      verzendkosten hoeven niet SUPER duur te zijn.
                      maar de meeste engelsen versturen via Royal Mail . . . en die is wel schijt duur :swear

                      Via DHL, TNT, UPS zijn vaak de kosten al de helft van die van Royal Mail.
                      Maar die zitten niet in elke plaats.

                      #17744987
                      Arjan Kuijper
                        Lid sinds:
                        29 June 2004

                        Ik heb UPS als transporteur doorgekregen. Maar gelukkig is het voorlopig niet nodig;) Na veel moeite is de rechter kant vervangen en dat was ook de boosdoener, dus het probleem is toch verholpen! Persoonlijk had ik liever dat beide kanten vervangen zouden worden maar voor nu rijdt hij weer als een zonnetje:thumbup

                        Bovenstaande adressen hou ik in ieder geval wel bij de hand, bedankt daarvoor;)

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.