wielmoerkap

Forumindex Forums Modellen Insignia wielmoerkap

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17253081
    harrymaas
      Lid sinds:
      14 May 2011

      Hallo
      Dit heb ik al eens voorbij zien komen maar kan het niet meer vinden. Als je van 19inch alu velg teruggaat naar 17 inch stalen 5 spaaks velg (bijv voor winterband) gaat de wielmoer verder op de naafbout. Hierdoor worden de plastic wielmoerdopjes te klein die vallen er dan zo af. Je moet dan hogere wielmoerdoppen hebben en dat zouden moeten zijn 6008961. Weet iemand of dit klopt zo ja wie helpt me dan aan deze originele doppen

      Gr Harry

      #18077177
      mrmonkey
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 February 2006

        Klopt helemaal!
        De moer draait iets verder op het tapeindje, waardoor deze iets verder uitsteekt.

        Hierdoor moet je idd hogere wielmoerdopjes hebben.
        Bij de dealer kunnen ze je vast verder helpen :D

        #18077178
        Opeloco
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 February 2011

          Op mijn wintervelgen zitten zelfs andere moeren, maat 17 ipv de standaard 21, maar zijn ook geen originele opel-velgen. Dus ook geen plastiek kapjes meer er op… Maakt toch niet zo veel uit in de winter lijkt mij. Het stukje draad dat vrij komt te zitten is toch onbruikbaar omdat die dunner is dan de draad waar uiteindelijk de moer op zit.

          Die kapjes kan je toch gewoon bij de dealer bestellen neem ik aan, zal ook wel geen fortuin kosten.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.