Wieldoppen

Forumindex Forums Modellen Karl Wieldoppen

  • Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 27 april 2018om 00:15 door Anoniem.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18355124
    Marijevr
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 April 2018

      Ik vind de wielen mijn karl een 65+ look geven en zou er dus graag iets sportievers onder willen zetten. Nu bek ik totale auto leek. Ik zie wel dat deze wieldoppen vastgeschroefd zitten. Weten jullie wat er mogelijk is? En hoe ik dit het beste kan aanpakken ? :dank-u:

      #18355128
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18355124]Ik vind de wielen mijn karl een 65+ look geven en zou er dus graag iets sportievers onder willen zetten. Nu bek ik totale auto leek. Ik zie wel dat deze wieldoppen vastgeschroefd zitten. Weten jullie wat er mogelijk is? En hoe ik dit het beste kan aanpakken ? :dank-u:[/quote]

        zie onderstaande gegevens hiermee kun je velgen kiezen die hiervoor passen

        https://imgur.com/bBQ9qry

        #18355451
        Anoniem
          Lid sinds:
          1 January 1970

          Heb je lichtmetalen velgen? Dan zul je voor de dure optie moeten gaan om zwarte aan te schaffen. Is al gauw 500 euri.
          Heb je stalen velgen met wieldoppen? Dan kun je op winparts.nl een leuek set wieldoppen aanschaffen voor rond de 40 euri.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.