Wie weet raad(deurvergendeling)

Forumindex Forums Modellen Corsa Wie weet raad(deurvergendeling)

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17239985
    waltwalt500
      Lid sinds:
      26 June 2011

      Beste Corsarijders.

      Ik zit met een probleem,
      De laatste tijd merk ik steeds dat mijn auto niet op slot staat!
      Ik doe m als ik s’middags thuiskom netjes op slot(afstandsbediening)
      S’morgens als ik naar me auto loop is het elke ochtend raak..de auto is van de sloten af :shock:
      Opzich allemaal niet zo erg…kunnen ze ook geen braakschade maken met een inbraak…maar mochten ze toch een x iets eruit halen dan ben ik verplicht om zelf braakschade te maken omdat de verzekering anders niks betaald.(hij was immers open)

      Wie weet er een oplossing? moet ik alles laten resetten?
      Hebben meer mensen hier last van? en wat heb je r aan gedaan?

      Het gaat om een corsa C 1.2 twinport silverline van 2006

      dank jullie alvast :thumb

      #17904241
      waltwalt500
        Lid sinds:
        26 June 2011

        niemand¿¿¿¿ :shock:

        #17904242
        soepkiepe
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 August 2010

          je doet hem met de afstandsbediening op slot maar gaat ie dan ook wel op slot dan?
          kom je als je in huis bent niet tegen het knopje of zo dat ie weer open gaat?
          lijkt me raar als ze vanzelf los gaan als ie op slot zit

          #17904243
          waltwalt500
            Lid sinds:
            26 June 2011

            hey soepkippie….ik doe m echt op slot…ik zie de deurknoppen naar beneden schieten en als ik voel of ie dicht is is ie ook echt dicht.
            en nee ik stoot nergens tegen aan…ik zit er zelf aan te denken dat iemand in de straat een afstandsbediening heeft ergens van..tv? stereo?..dvd? enz enz…en dat ie misschien daardoor open gaat? ik vind het ook superapart :???:

            #17904244
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              moet je eens in de gaten houden hoelang ze op slot blijven.
              als je weet dat het steeds gebeurt had ik hem als ik jou was vlak voor dat ik naar bed ging nog ff gecontroleerd.
              en als het iemand anders zijn afstands bediening is kun je ook wel achter komen.
              aangezien je hem snachts toch meestal open hebt moet je het daar nu ook een keer op gokken.
              je deur gewoon niet op slot doen, dan moet hij smorgens op slot zijn.
              als lijkt het me raar dat er 2 afstandsbedieningen op 1 auto werken.
              ik zou sowieso eens proberen om hem op slot te doen en dan voordat je naar bed gaat eens kijken als hij nog op slot zit.
              zit ie dan nog op slot dan maar kijken wat er smorgens is, wie weet is het toch een andere afstandsbediening.
              is misschien wel een risico lopen maar dan zal ik hem waneer je weerkomt op slot doen en voordat je naar bed gaat weer open doen, en dan kijken wat er de volgdende dag gebeurd is.
              tsja als ie op slot zit lijkt het er toch op dat iemand andes zij ab ook op jouwe werkt. maar zoals ik a zei, dat lijkt me raar.
              mocht dat wel zo zijn zal ik eens bij een opel dealer navragen hoe of wat, zal vast op een andere ferquentie te zetten of zo dan denk ik

              #17904245
              waltwalt500
                Lid sinds:
                26 June 2011

                heel apart is het ja…ik ga het vanavond eens proberen..zet ik m niet op slot voor ik ga slapen…kijken of ie morgenvroeg op slot is..ik denk persoonlijk dat het een ab is van iemand met dezelfde frequentie …weet het anders ook niet…vind het een beetje te ver gaan om er een sjorband omheen te trekken en daar weer een dik slot aan te hangen :shock:

                Bedankt voor het meedenken soepkippie :thumb

                Iemand met een Corsa C die hetzelfde heeft als ik?

                #17904240
                waltwalt500
                  Lid sinds:
                  26 June 2011

                  Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zeldzaam gevalletje dus¿¿¿ :hmmz

                  #17904239
                  gertjuh1968
                    Lid sinds:
                    20 February 2011

                    misschien heb je er wat aan, ik had een soort gelijk probleem met mijn astra.
                    als ik de auto opslot deed met de AB sprong die direckt weer open. bij mij was het motortje van rechtkant kapot.
                    misschien heeft het wel niks met jou probleem te maken. ik wilde het toch ff laten weten. je weet maar nooit.

                    Gert

                    #17904238
                    waltwalt500
                      Lid sinds:
                      26 June 2011

                      hoi gert….bij mij schieten ze niet meteen open nadat ik het op slot heb gedaan…….kan wel 6 uur overheen gaan…zal maandag eens de v.o.d. bellen…

                      Thankx voor het meedenken

                      #17904237
                      gertjuh1968
                        Lid sinds:
                        20 February 2011

                        misschien heb je aan aarde probleem, want je CV word geschakelt via de aarde. dat er ergens een draadje ploseling aan aarde komt.
                        of dat er iemand bij jou in de buurt op dezelf freq zit van de AB.
                        koppel de CV eens af om te kijken of de auto dan ook nog van slot gaat.
                        heb jezelf de CV er opgezet of zat het er al op ?

                        gert

                        #17904246
                        waltwalt500
                          Lid sinds:
                          26 June 2011

                          alles orgineel erop he.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.