Wie krijgt Android Autowerkend op m`n Astra K.

Forumindex Forums Modellen Astra Wie krijgt Android Autowerkend op m`n Astra K.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18361443
    Ton van der Heiden
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 June 2018

      Hallo, ik krijg Android Auto niet werkend op m`n Astra K. van eind 2015.
      Heb uiteraard hier in de forums e.e.a opgezocht maar met de apk`s die ik geïnstalleerd heb werkt het ook niet.
      is er iemand in de buurt van Capelle ad IJssel die dit wel voor elkaar krijgt bij mij.

      Uiteraard tegen vergoeding!

      #18361444
      eppo61
      Deelnemer
        Lid sinds:
        13 May 2017

        [quote quote=18361443]Hallo, ik krijg Android Auto niet werkend op m`n Astra K. van eind 2015.
        Heb uiteraard hier in de forums e.e.a opgezocht maar met de apk`s die ik geïnstalleerd heb werkt het ook niet.[/quote]

        Om Android Auto werkend te krijgen in de Astra K dient allereerst de Astra-software hierop te zijn aangepast, zodat dit mogelijk wordt/is.
        Pas vanaf modeljaar 2017 (dus na juli-2016) is dit standaard aanwezig; eerdere Astra’s hebben dit niet.
        Jouw Astra is van eind 2015, en zal dus waarschijnlijk geen Android Auto ondersteunen.
        Het beste kun je checken of AA (en Apple Carplay) al mogelijk is via het menu van de Astra: indien je (nog) niet kunt kiezen voor AA en/of AC, zul je eerst bij de Opel-dealer een software-update moeten laten uitvoeren (helaas niet gratis…..).
        Via HOME-INSTELLINGEN kun je scrollen naar (items 7 & 8) Android Auto en Apple Carplay.

        Vervolgens kun je via USB-kabel en bluetooth (en een geschikte mob.tel. voorzien van AA) Android Auto op het navi-scherm gebruiken.

        #18361445
        pjotter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2013

          [quote quote=18361443]Hallo, ik krijg Android Auto niet werkend op mn Astra K. van eind 2015. Heb uiteraard hier in de forums e.e.a opgezocht maar met de apks die ik geïnstalleerd heb werkt het ook niet. is er iemand in de buurt van Capelle ad IJssel die dit wel voor elkaar krijgt bij mij. Uiteraard tegen vergoeding![/quote]

          even een paar vraagjes welke type telefoon,android heeft uw, Is auto android  zichtbaar in het display bij projectie,welke versie heeft uw geinstalleed op uw mobiel en gebruikt uw de usb aansluiting in het middenconsole

          #18361451
          koenvb
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 July 2008

            Beste Ton,

            Wanneer android auto in het menu al wel zichtbaar is, kan ik u wel een keer helpen met het telefoon gedeelte. Mijn ouders wonen in capelle aan den IJssel dus zodoende ben ik er ook regelmatig.

            Eventueel kan ik u ook laten zien in de auto waar u kan zien of de auto beschikt over android auto.

            Het beste kunt u even contact opnemen met mij via een prive berichtje

            Groeten Koen

            #18361492
            Ton van der Heiden
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 June 2018

              Dank je wel, ik ga eens informeren bij mijn dealer!

              #18361493
              Ton van der Heiden
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 June 2018

                Ik heb een Samsung Note 8 met de Oreo.
                En ik zie geen Android logo als ik via projectie wil koppelen.

                Las net dat ik m`n software moet upgraden….   Bedankt voor je reactie!

                #18361533
                Astra_DLS
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 March 2008

                  Je moet bij de instellingen even kijken of je daar Android Auto tussen ziet staan. Dat is meer het signaal over het al dan niet updaten van de auto.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.