Wie ben ik..

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17256443
    iAstra
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 March 2013

      Ik ben Igor, 23 jaar, opgegroeid in Maastricht (Limburg).
      Ik heb een opleiding gevolgd en afgemaakt in Eindhoven (Eindhovense school) en met die opleiding was een rijbewijs hebben heel belangrijk, zeker in de laatste twee jaar, zodra ik 18 was geworden ben ik dan ook gelijk begonnen met lessen en in een klein half jaar was het zo ver.
      In september 2008 mijn rijbewijs behaald en sindsdien veel op de weg te vinden.

      heb al een redelijke lijst opgebouwd aan auto’s waarmee ik heb gereden:
      -mercedes station
      -mercedes sprinter
      -Volkswagen golf 6
      -Citroën Evasion
      -Citroën Berlingo
      -Volvo v70
      -een Buick (automaat)
      -Toyota Prius
      -Volkswagen fox

      Met mijn opleiding, mijn werk maar voornamelijk ook mijn hobby moest ik een auto vinden die voornamelijk ruim kon zijn en toch geen station was 4 deuren had en ook nog enigszins zuinig reed. zo ben ik na lang zoeken gekomen op mijn Opel Astra G 1.6 8V uit 2000.
      vanaf het begin veel gedaan (zie ook het topic: show hier je Astra) en geleerd.

      over mijn werk:
      ik ben cameraman, werkzaam (sinds 2012) bij de lokale omroep van Maastricht.
      daar verzorg ik het dagelijks nieuws van (zo veel mogelijk) actuele beelden.
      daarnaast film ik programma’s rondom het ziekenhuis, cultuur en kopstukken.
      ook doe ik grafisch werk, montage en maak ik zo nu en dan een commercial.

      mijn hobby’s:
      sinds dat ik klein ben gefascineerd door muziek en elektronica.
      heb dan ook in mijn middelbare school tijd veel muziek gemixt en geproduceerd op amateur niveau.
      daarnaast zat ik op mijn kamer vaak te solderen aan printplaatjes die je kon krijgen bij de elektronica winkel.
      naarmate ik ouder werd ben ik gaan sparen voor een drive-in discotheek. luidsprekers, lampen en toebehoren werd allemaal gekocht van het geld wat ik verdiende in de horeca.
      nu heb ik dus 4luidsprekers, een brug, spotlampen, scanners en rookmachine. groot genoeg om een zaal van 50 tot maximaal 100 man te kunnen voorzien van leuke muziek. in mijn vrij tijd verhuur ik mezelf en in de loop der jaren heb ik veel dj’s leren kennen die ik nog wel eens wil inhuren om een bepaald thema goed naar voren te brengen.

      ook fotografeer ik graag, in de zomer van 2010 heb ik mij een Canon 7D aangeschaft en 2 lenzen waarmee ik (naar horen zeggen) mooie plaatjes mee maak.

      voor geïnteresseerde is hier mijn (inmiddels al een tijdje niet ge-update) http://www.igorheemels.nl

      Mvg Igor

      #18119066
      StinG
        Lid sinds:
        27 May 2011

        welkom, mooi verhaal ook erbij
        Nu nog :kewlpics :kewlpics van je astra

        #18119067
        iAstra
        Deelnemer
          Lid sinds:
          20 March 2013

          @StinG wrote:

          welkom, mooi verhaal ook erbij
          Nu nog :kewlpics :kewlpics van je astra

          vooruit dan:





          genoeg?

          #18119068
          Kermitkiller
            Lid sinds:
            26 March 2005

            ook welkom hier :thumb

            #18119069
            iAstra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              20 March 2013

              tijdje geleden nieuwe foto’s gemaakt, zal ze ook maar even hier posten:

















            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.