Westerwaldrally

Forumindex Forums Overige Race, rally en sprint Westerwaldrally

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17235175
    Whity
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 August 2010

      Zaterdag 9 april gaat weer de Westerwaldrally van start met veel Nederlandse deelnemers waaronder, Edwin Wolves C Kadett Coupe,Henk Schut Ascona A,Hans Harmsel Ascona B,Harry Meijers Ascona B,Ger Haverkate BMW M3 en Wilco Jansen BMW M3. Marco Koch won hem vorig jaar met zijn gifgroene Kadett Coupe .Walter Gromoller start ook met zijn nieuwe Ascona 400, hier meer info,
      http://www.msc-altenkirchen.de/rallye/htm/rallye_frame2.htm
      Bij nennliste staan de deelnemers.

      #17849067
      henk 400rr
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 June 2004

        Klinkt erg goed, helaas zitten we dan bij de TAC rally, je kan niet overal bij zijn.

        #17849068
        OPEL XTREME
          Lid sinds:
          1 April 2010

          Jah das weer smullen komend weekend, 5 schiiterende rally’s die worden gereden. Wij gaan naar de OVD Rallysprint in Ede. Iedereen die een rally gaat bezoeken of rijden wens ik heel veel plezier.

          groetjes OPELXTREME.

          #17849069
          mantarobin
            Lid sinds:
            4 July 2008

            Wij zullen er ook weer bij zijn!:D

            #17849070
            m400
              Lid sinds:
              22 November 2004

              [rquote=1907241&tid=145794&author=henk 400rr]Klinkt erg goed, helaas zitten we dan bij de TAC rally, je kan niet overal bij zijn.[/rquote]

              Bereid je dan maar voor op slecht weer en zeer, zeer, zeer gladde wegen met kleine grachtjes ernaast…..

              #17849071
              henk 400rr
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 June 2004

                Als toeschouwer heb ik alleen last van dat rotweer dus. :D

                Ik dacht trouwens dat het mooi weer zou worden aankomend weekend vlgs de voorspellingen? of heb ik dat weer verkeerd gehoord?

                We zouden rijden, maar de Manta is nog niet klaar, heb het wat te druk gehad en nog wel eigenlijk.

                #17849072
                Whity
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  15 August 2010

                  [rquote=1907974&tid=145794&author=henk 400rr]Als toeschouwer heb ik alleen last van dat rotweer dus. :D

                  Ik dacht trouwens dat het mooi weer zou worden aankomend weekend vlgs de voorspellingen? of heb ik dat weer verkeerd gehoord?

                  We zouden rijden, maar de Manta is nog niet klaar, heb het wat te druk gehad en nog wel eigenlijk.[/rquote]

                  Henk, Westerwald zonnig, 20 graden en 60 km korter bij dan de TACrally en een heleboel mooie en spectaculaire Opels!!!!

                  #17849073
                  m400
                    Lid sinds:
                    22 November 2004

                    Tja, de TAC is toch ook wel een heel mooie wedstrijd, ook als toeschouwer.

                    #17849074
                    henk 400rr
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      29 June 2004

                      Ik heb al weken van tevoren afgesproken dat we sowiso naar de TAC gingen (rijden of kijken) dus wat dat betreft staat het vast, maar anders was het zeker wel de Westerwaldrally geworden gezien het veld.

                      Ondanks dat Ede nieuwe proeven heeft, kwam deze wat lager op de lijst van keuzes.

                      In ieder geval sluit ik me bij @Opel-extreme aan, waar wie ook heen gaat, plezierige dag toegewenst.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.