Werkplaatshandboek?

Forumindex Forums Modellen Corsa Werkplaatshandboek?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17214998
    Gommel
      Lid sinds:
      10 June 2007

      Hoi,

      weet iemand waar te downloaden./te kopen of heeft iemand een werkplaats handboek van een Corsa C?

      Korte vraag maar is het wel.

      Grtz.

      #17567028
      TedMechanic
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2007

        Zoek eens in de betere boekhandel naar een vraagbaak. Daar staat altijd vet veel in.

        http://www.bruna.nl/boeken/vraagbaak-opel-corsa-c-benzine-en-dieselmodellen-2000-2002-9789021537429

        #17567029
        Gommel
          Lid sinds:
          10 June 2007

          Heb ik gezien maar niet echt overtuigd, niet iemand wat te downloaden oid? Vind 30e voor een handboek ook niet echt goedkoop.

          #17567030
          caponetyuh
          Deelnemer
            Lid sinds:
            22 May 2009

            kijk eens op mp daar hebben ze wel cd van

            #17567031
            McKaamos
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 December 2009

              Koop een Haynes Workshop Manual?

              Haynes website, workshop manuals voor Corsa’s

              Specifieke manual die volgens mij voor een Corsa C van toepassing is

              Haynes is trouwens zo’n beetje wereldberoemd vanwege de erg goede workshop manuals die ze voor bijna alle auto’s hebben.
              En gezien de britse pond laag staat ben je wss minder dan 30 euro kwijt. Is z’n geld volgens mij dubbel en dwars waard.

              Edit:
              Oh en mocht je geen creditcard hebben om mee te bestellen op de Haynes website, dan staat het ISBN nummer er altijd wel bij, dus dan kan je em gewoon bestellen bij een boekhandel ;)

              #17567032
              crossagek
                Lid sinds:
                13 January 2005

                even op marktplaats kijken , worden ze regelmatig aangeboden voor de C corsa.

                Heb ik de mijne ook gevonden aangezien ik een ingevoerde C uit duitsland heb en dus ook voorzien van alle boekjes in het duits .

                #17567033
                Gommel
                  Lid sinds:
                  10 June 2007

                  Op mp had ik al gekeken maar nog niet veel gevonden. En zie dat die Haynes boeken in het engels zijn?
                  Engels is in princiepe geen probleem maar technisch engels is wel wat anders.

                  #17567034
                  Powercorsa
                    Lid sinds:
                    26 October 2007

                    Kijk dan eens in het C20XE topic en vraag even aan saiko per u2u het wachtwoord.
                    http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=73114
                    Dan kan je zelf zien wat er in een Haynes manual staat, en hoe technisch.

                    Laat anders maar even weten als je wilt bestellen, zit er zelf ook over na te denken om er een over te laten komen

                    #17567035
                    McKaamos
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      10 December 2009

                      origineel gepost door Gommel
                      Op mp had ik al gekeken maar nog niet veel gevonden. En zie dat die Haynes boeken in het engels zijn?
                      Engels is in princiepe geen probleem maar technisch engels is wel wat anders.

                      Als je bij Haynes zelf besteld krijg je gratis een woordenboek technisch engels naar nederlands ;)
                      Gooi maar eens in je winkelmandje. dan kan je een taal kiezen en krijg je er een gratis woordenboekje bij op de lijst.

                      #18505313
                      Richard Blaaupot
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        12 May 2020

                        Goede dag

                        Kan iemand mij helpen aan een werkplaatshandboek voor Opel antara 3.2

                        MVG Richard

                        #18505326
                        pjotter
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          21 November 2013

                          Mocht iemand interesse in een opel corsa handboek van haynes stuur maar een PB met je Email dan stuur ik  je deze in een PDF

                          BJ 2006-2010

                          BJ2000-2003

                          BJ1993-2000

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.